וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל המצב: במשטרה מחמירים עם מעסיקי שוהים בלתי חוקיים

16.10.2015 / 19:40

גם בעת שגרה מנסים במשטרה לאתר שוהים בלתי חוקיים, ואולם בשל המצב הביטחוני המעורער החליטו למצות את הדין גם עם מעסיקיהם. בבת ים נסגר לארבעה ימים סופרמרקט ושני הבעלים נעצרו לאחר ששני שוהים בלתי חוקיים נתפסו במקום

שוטרים מבצעים בידוק רכבים, דרך קיבוץ גלויות, תל אביב, 15 באוקטובר 2015. ניב אהרונסון
"לא נקל יד גם במי שמעסיקים ומלינים אותם"./ניב אהרונסון

במשטרת תל אביב החליטו להחמיר עם מעסיקי השוהים הבלתי חוקים: אתמול (חמישי) הורה מפקד מרחב איילון במשטרה ניצב-משנה נתן בוזנה לסגור לארבעה ימים את החנות "סופר שוק" בבת ים, לאחר שבמקום נתפסו שני שוהים בלתי חוקים. הסיבה לכך לטענת המשטרה: "שמירה על ביטחון הציבור".

במהלך פעילות יזומה ביום רביעי האחרון בשעות אחר הצהריים, עצרו בלשי מרחב איילון שני תושבי ג'נין, שוהים בלתי חוקיים, שעה שעבדו ב"סופר שוק" בבת ים, אחד מהסופרים הגדולים הפועלים בעיר. לטענת המשטרה, החשודים אף לנו באחד המחסנים של רשת המזון. בהמשך הערב, נעצרו שני חשודים נוספים, בעלים של רשת המזון, בחשד שהעסיקו את אותם שוהים בלתי חוקיים. הארבעה הובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב. אלא שבמשטרה לא הסתפקו רק בהליך הרגיל, והחליטו לפעול באופן מנהלי והוציאו צו סגירה למקום.

"בשגרה ובפרט במצב הביטחוני שבו אנו מצויים בימים אלה, נערכת פעילות מאסיבית ויזומה באיתורם של שוהים בלתי חוקיים שיש בנוכחותם פוטנציאל סכנה של ממש לביטחונם של התושבים. לא נקל יד גם במי שמעסיקים ומלינים אותם ונדאג למצות גם עמם את הדין", אמר מפקד המרחב, נצ"מ בוזנה, שנימק את הצעד הלא השגרתי של סגירת הסופר. נראה כי הצעד שמובילה המשטרה עלול להסב נזק כלכלי כבד לבעלי הרשת, שכן במהלך השימוע נאמר כי סגירת המקום תוביל לירידה במכירות, במיוחד השבוע כשאלפי קונים יצפויים להיעדר מהחנות.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בצה"ל יבדקו: כיצד התמודדה הרשות הפלסטינית עם הצתת קבר יוסף?
"מפה יצא המפגע הבא": החנות ביפו שמוכרת גרזנים ב-5 שקלים
כשנתניהו וכחלון יפרקו את העסק: למה שב השבוע לפיד ללשכת שר האוצר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully