וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילות צעקו "מחבל" - קצין ירה ברכבת; 6 נפצעו באורח קל

החיילות צעקו משום שככל הנראה ראו בקרונן אדם עם סכין. הרכבת, שנסעה מחיפה צפונה, בלמה בלימת חירום ושישה בני אדם נפגעו במהלך ההמולה. עם הגעתם של השוטרים למקום, הוסר החשש לאירוע ביטחוני

צילום: איחוד והצלה, עריכה: גדי וינסטוק

קצין ירה הבוקר כדור אחד בעודו נוסע ברכבת מתחנת מרכז השמונה שבחיפה צפונה, לאחר שכמה חיילות נדרכו למראה של אדם עם סכין והחלו עם לצעוק "מחבל, מחבל". הרכבת המשיכה בנסיעה עד לגשר פז בחיפה, ושם בלמה בלימת חירום. שוטרי תחנת חיפה בפיקודו של ניצב-משנה אבי אדרי הגיעו למקום וסרקו את הרכבת וסביבתה. לאחר כמה דקות, הוסר החשש לאירוע ביטחוני. תנועת הרכבות צפויה לשוב לסדר בתוך זמן קצר.

במהלך ההמולה נפצעו שישה בני אדם באורח קל בגלל חבלות בגופם, וחמישה בני אדם לקו בחרדה. כלל הנפגעים פונו על ידי צוותי מגן דוד אדום לבתי החולים רמב"ם ובני ציון בחיפה להמשך קבלת טיפול רפואי.

גל טרור - כל הכותרות
בשל ההסלמה: פלוגות צה"ל החלו לתגבר את כוחות המשטרה בגוש דן
ארה"ב: "ראיות אמינות לשימוש מופרז בכוח נגד פלסטינים"
"חייבים לחיות": נוסעי קו 78 מתגברים על הפחד - וממשיכים בשגרה

תחנת רכבת מרכז השמונה, חיפה, 15 באוקטובר 2015. איחוד והצלה,
כוחות המשטרה בסביבת הרכבת, לאחר בלימת החירום/איחוד והצלה

ארז גלר, מ"מ סגן מנהל מרחב כרמל והפראמדיק המפקח אשר הגיע תוך זמן קצר למקום ההתרחשות סיפר כי במקום הייתה המולה רבה של נוסעים אשר נמלטו מן הרכבת אל הפסים ובקרבתם, לאחר שהרכבת בלמה. "עקב הפיזור של האירוע על שטח נרחב הגענו עם אמבולנסים רבים וביחד עם כוחות המשטרה והרכבת יצרנו תמונת מצב אמיתית ואיתרנו במהירות את נפגעי הגוף והחרדה על מנת להעניק להם טיפול רפואי", אמר.

בתוך כך, כוחות צה"ל פרוסים היום באזורים רבים בארץ ומתגברים את הצירים ואת כוחות המשטרה הן באזורי החיכוך והן באזורים השקטים יותר, ששוטרים הועברו מהם למחוז ירושלים. בשבוע החולף נגרם נזק כבד לגדר הגבול ברצועת עזה, ולכן כוחות גדולים עדיין נמצאים באזור, כדי לחפות על הפרצה.

שש פלוגות של צה"ל, ובהן 300 חיילים שרובם צוערים ומשרתים ביחידות ההדרכה של חיל רגלים, סייעו מהלילה למשטרה, כוחות התגבור הוצבו ברחובות תל אביב, גבעתיים, הרצליה, רמת גן, בני ברק, חולון ובת ים. כמו כן, החיילים הוצבו בצירי התנועה האסטרטגיים של ישראל, בהם כביש 2, כביש 4, כביש 6 וכביש 44 ובאזור המשולש. החיילים פועלים תחת אחריות השוטרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
תחנת רכבת מרכז השמונה, חיפה, 15 באוקטובר 2015. איחוד והצלה,
הוסר החשש לאירוע ביטחוני. הכוחות בסמוך לרכבת, הבוקר/איחוד והצלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully