וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל מהפיגוע ליד גן שמואל מכחיש את המיוחס לו: "מדובר בתאונה"

12.10.2015 / 12:19

תושב אום אל-פחם שביצע אתמול את פיגוע הדריסה והדקירה בכביש 65, טען בדיון בהארכת מעצרו כי דרס בשוגג את העוברים והשבים. הוא הוסיף כי לאחר התאונה לכאורה הותקף על ידי הנוכחים במקום ולכן נאלץ לשלוף סכין ולדקור. מעצרו הוארך בעשרה ימים

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק

עלא ראיד אחמד זיוד, המחבל מאום אל-פחם בן ה-20, שביצע אתמול את הפיגוע ליד גן שמואל, הוארך היום (שני) בעשרה ימים. אולם היום טען זיוד כי לא האירוע אתמול בכביש 65 לא היה פיגוע אלא תאונת דרכים. זיוד, שמיוצג על ידי עו"ד ויסאם עארף מהסנגוריה ציבורית, הכחיש את המיוחס לו בדיון בבית משפט השלום בחיפה וטען כי לאחר התאונה, שבמהלכה דרס שניים מהפצועים, הותקף על ידי יהודים. לכן, כך טען בפני השופטת יעל אבירם, הוא נאלץ לשלוף סכין, ולדקור את מי שנקרה בדרכו.

ארבעה בני אדם נפצעו, בהם חיילת בת 19 במצב קשה שסבלה מחבלות וכן מדקירות, אמש בפיגוע ליד מתחם הקניות של גן שמואל, שעל כביש 65 באזור חדרה. שלושה בני אדם נוספים נפצעו: חייל בן 20, שנדרס ונפצע באורח קל עד בינוני. בן 45 שסבל מדקירות בגפיים התחתונות, ובת 14 עם פגיעות בחזה ובמותן במצב קל עד בינוני. לפי המשטרה, החשוד, צעיר ערבי-ישראלי, הגיע לאזור המתחם ברכב מסוג סיאט ודרס עוברים ושבים שהיו באזור בהמשך, יצא מכלי הרכב, והחל לדקור את הנוכחים. המחבל, שאין לו עבר פלילי או ביטחוני, נוטרל ונלכד על ידי כוחות המשטרה שהוזעקו למקום.

בתוך כך, מוסיף להיות קשה מצבה של החיילת שנפצעה אתמול בפיגוע. הבוקר היא הועברה מבית החולים הלל יפה בחדרה לבית החולים שיבא בתל השומר. היא מורדמת ומונשמת.

לקריאה נוספת:
"ילדי אוסלו": הצעירים הפלסטינים לא מאמינים באבו מאזן
ארדן דוחה את הערכת שב"כ: "אבו מאזן שותף להסתה סביב הר הבית"

הארכת מעצר לעלא ראיד אחמד זיוד, המואשם בפיגוע בגן שמואל, חיפה אקטובר 2015. ערן גילווארג
"מדובר בתאונה"/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully