וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע בגן שמואל: 4 פצועים, בהם חיילת במצב קשה; החשוד נתפס

שלומי גבאי

11.10.2015 / 22:00

צעיר מאום אל-פחם הגיע ברכב למתחם הקניות שבכביש 65, ודרס אנשים. לאחר מכן יצא עם סכין ודקר את הנקרים בדרכו. בת 19 ספגה פגיעה רב-מערכתית. חייל ונערה במצב קל-בינוני, וגבר פצוע קל בידו

צילום: שלומי גבאי, מד"א, עריכה: טל רזניק

ארבעה בני אדם נפצעו הערב (ראשון) בפיגוע ליד מתחם הקניות של גן שמואל, שעל כביש 65 באזור חדרה. לפי המשטרה, החשוד, צעיר ערבי-ישראלי בן 20 מאום אל-פחם, הגיע לאזור המתחם ברכב מסוג סיאט ודרס אנשים שהיו שם. בהמשך, יצא מכלי הרכב, והחל לדקור את הנקרים בדרכו.

אחת הפצועות, חיילת בת 19 במצב קשה ויציב, עם פגיעה רב-מערכתית, מורדמת ומונשמת, אחרי שנפצעה בראש, בבטן ובגפיים. חייל בן 20, שנדרס אף הוא, פצוע קל עד בינוני. בן 45 סובל מדקירות בגפיים התחתונות, ובת 14 עם פגיעות בחזה ובמותן במצב קל עד בינוני. כל הפצועים הועברו לבית החולים הלל יפה בחדרה.

גל טרור - עוד כותרות
הפלסטינים על המחבלת בעפולה: "השתילו לידה את הסכין, חפה מפשע"
דיווח פלסטיני: בן 13 נורה למוות מאש צה"ל ברמאללה
שתי צעירות ערביות הביעו ברשת רצון "למות מות קדושים" - ונעצרו

פיגוע דקירה, צומת אלון, 11 באוקטובר 2015. שלומי גבאי
כוחות הביטחון באזור הפיגוע, הערב/שלומי גבאי

המחבל, שאין לו עבר פלילי או ביטחוני, נוטרל ונלכד על ידי כוחות המשטרה. הוא הועבר לחקירת כוחות הביטחון במטרה להבין מה הרקע למעשה. "הגעתי כמה רגעים אחרי שזה קרה. שני אנשים נאבקו במחבל, ואני עזרתי להם להשתלט עליו. אז הגיעה המשטרה", שחזר טל אהרוני מקיבוץ משמרות את שאירע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
המחבל בפיגוע הדקירה ליד חדרה, אוקטובר 2015. מד"א
המחבל שנתפס/מד"א

כמה ערבים העובדים במתחם הקניות של גן שמואל נצורים כעת בחנויות, מחשש שאם ייצאו יפגעו על ידי אזרחים זועמים. המשטרה מאבטחת אותם. הנסיעה מצומת חדרה מזרח לכיוון גן שמואל נחסמה, והתנועה מופנית דרך צומת פרדס חנה על כביש 4. עומסי תנועה כבדים באזור.

אזור הפיגוע

זה הפיגוע שני היום. בשעות הבוקר נמנע פיגוע תופת במחסום א-זעים, בכביש המחבר בין מעלה אדומים לירושלים, כאשר מחבלת הגיעה למקום עם מכונית ובה בלוני גז - אולם זוהתה מבעוד מועד. רב-סמל בכיר משה חן, השוטר שנפצע באורח קל בתקרית שחזר את ההתרחשות בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. "אני חושב שמנעתי אסון כבד", אמר ממיטתו בבית החולים שערי צדק שבירושלים. "בגלל זה אני במשטרה. נמשיך לשרת ולהגן על חיי האזרחים ואני מקווה שיהיה בסדר".

חן זיהה את המחבלת החשודה שנוסעת בנתיב תחבורה ציבורית לקראת המחסום. הוא עצר אותה ואז היא פוצצה את רכבה באמצעות מטען חבלה. לדבריו, "רציתי לנסוע לכיוון גבעת זאב. הבחנתי ברכב שנוסע מאחורי בנתיב תחבורה ציבורית כאשר אישה אחת בתוך הרכב ולא היו איתו אנשים נוספים. המשכתי לנסוע והיא התקרבה לרכב שלי. הרגשתי שמשהו לא בסדר". חן מוסיף כי "למזלי יצאתי עם שכפ"ץ ואמרתי לאישה שהיא עוברת עבירת תנועה".

(עדכון ראשון: 19:05)

פיגוע דקירה, צומת אלון, 11 באוקטובר 2015. שלומי גבאי
זירת האירוע/שלומי גבאי
פיגוע דקירה, צומת אלון, 11 באוקטובר 2015. שלומי גבאי
פיגוע דקירה, צומת אלון, 11 באוקטובר 2015/שלומי גבאי
פיגוע דקירה, צומת אלון, 11 באוקטובר 2015. שלומי גבאי
כוחות משטרה באזור הפיגוע/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully