וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל טרור: נהג אוטובוס נפגע קל ביידויי אבנים בתל מונד

שבתי בנדט, עדי חשמונאי, יוסי אלי ומשה שטיינמץ

12.10.2015 / 5:00

3 צעירים ונער נעצרו אחרי מהומות בגליל המערבי, שם יודו אבנים והושלכו בקבוקי תבערה. התפרעויות גם בכפר כנא, ריינה, טורען ומג'ד אל-כרום. רקטה התפוצצה בשטח פתוח ליד גדר הרצועה

עריכה: גדי וינסטוק

5:00: שלושה צעירים ונער נעצרו בחשד למעורבות במהומות ליד כביש 70

שלושה צעירים בגילאי 18-21 ונער בן 14 נעצרו הלילה (שני) בתום מרדף בחשד למעורבות במהומות באזור כביש 70, בסמוך לאבו סנאן וג'דיידה-מכר שבגליל המערבי. במהלך האירועים הושלכו בקבוקי תבערה ויודו אבנים לעבר הכביש. הארבעה נלקחו לתחנה ובבוקר יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בעכו.

23:12: רקטה התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול

רקטה שנורתה מוקדם יותר מרצועת עזה לעבר ישראל התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. אין נפגעים ולא נגרם נזק.

23:00: צעירים רעולי פנים יידו אבנים והבעירו צמיגים בגליל

כמה צעירים רעולי פנים יידו אבנים וגילגלו צמיגים בוערים לעבר כביש 70 מתוך הכפרים אבו סנאן וג'דיידה-מכר שבגליל. בתגובה, כוח המשטרה שהוצב במקום, מתחנת עכו ויס"מ חוף, הדפו את המפגינים לתוך הכפרים ומנעו את גלישתם לכביש - תוך שימוש באמצעי לפיזור הפגנות. לא דווח על נפגעים או על נזק באירוע.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

22:56: נהג אוטובוס נפגע באורח קל מיידוי אבנים בתל מונד

נהג אוטובוס נפגע קל מיידוי אבן לעבר כלי רכבו שנסע בתוך תל מונד. הנהג נפצע בידו ולא נזקק לטיפול רפואי. משטרת ישראל פתחה בסריקות ובדיקת נסיבות המקרה.

22:32: כ-200 פלסטינים יידו אבנים והבעירו צמיגים ליד בית אל

כ-200 פלסטינים הפגינו בכיכר איו"ש שבסמוך להתנחלות בית אל שבבנימין ולאוגדת יהודה ושומרון. המפגינים הבעירו צמיגים ויידו אבנים לעבר כוח צה"ל - שהשיב באמצעים לפיזור הפגנות.

21:40: עשרות צעירים צועדים בחדרה ומשמיעים קריאות נגד ערבים

כמה עשרות צעירים צועדים ברחוב הנשיא בחדרה, כשהם נושאים את דגלי ישראל ומשמיעים קריאות בגנות ערבים. זאת על רקע הפיגוע שאירע מוקדם יותר הערב בצומת גן שמואל, בו נפצעו ארבעה ישראלים באורח קשה-קל.

21:30: הפרות סדר בצפון: עשרות מתפרעים ביישובים ערביים

בשעות האחרונות נרשמות כמה הפרות סדר ביישובים ערביים באזור הצפון. עשרות בודדות של ערבים, חלקם רעולי פנים, מבעירים צמיגים בכפר כנא. לא נרשמו נפגעים. כוחות משטרה פועלים במקום. גם בכפר ריינה ובמג'ד אל-כרום ישנם כמה ערבים שמבעירים צמיגים. בכניסה לכפר טורען מתגודדים עשרות ערבים, חלקם רעולי פנים.

21:20: עודה: "מגנה את הפיגוע בגן שמואל; זו אינה דרכנו"

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה גינה הערב את הפיגוע ליד קיבוץ גן שמואל, שבו נפצעו ארבעה בני אדם - אחת מהם באורח קשה. "אני מגנה את הפגיעה הנוראית הזאת באזרחים, ועצם העובדה שיש ילדים מבין הנפגעים שוברת את הלב", אמר בהתייחסו לפצועה נוספת בת 15, שנפגעה בינוני. "אנחנו נמצאים בימים נוראים שאליהם הוביל אותנו שלטון חסר אחריות ואכזר, אך זו אינה דרכנו ומעולם לא הייתה. האחריות על המצב האיום הזה היא של הממשלה הזאת וראש הממשלה בראשה. אנחנו נמשיך להיאבק בדרך צודקת על מנת להביא צדק ושלום לשני העמים החיים בארץ הזאת".

21:00: רקטה שנורתה מעזה התפוצצה בשטח הרצועה

רקטה ששוגרה הערב מרצועת עזה לעבר ישראל התפוצצה בשטח הרצועה בסמוך לגדר המערכת. טרם השיגור לא נשמעה התרעת "צבע אדום" בעוטף עזה.

יו"ר "ישראל ביתנו", ח"כ אביגדור ליברמן, התייחס לפיגוע בגן שמואל, שבוצע על ידי מחבל תושב אום אל-פאחם, ואמר כי "הפיגוע האכזרי מוכיח שוב שהבעיה בקרב ערביי ישראל איננה בעיה של 'עשבים שוטים' אלא של 'גינה מורעלת' שמי שאחראי בעיקר להרעלתה הם 'הגננים', קרי חברי הכנסת הערבים". לדברי ליברמן, "על רשויות אכיפת החוק להפסיק עם הסלחנות החוזרת ונשנית ולהפעיל נגד המפגעים-מבפנים הללו, בכנסת ובשטח, את החקיקה הקיימת שנועדה למלחמה בטרור ושאיננה נאכפת כראוי".

20:04: הקבינט קיים דיון על הוצאת התנועה האיסלאמית מחוץ לחוק

הקבינט המדיני-ביטחוני קיים דיון נוסף בהמשך הצעדים נגד הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית במדינת ישראל. ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את הגורמים המשפטיים הרלוונטיים לגבש בימים הקרובים את התשתית הראייתית שתאפשר את הוצאתם מחוץ לחוק. כמו כן, בימים הקרובים יימשכו הדיונים בנושא.

19:30: פיגוע בגן שמואל: פצועה במצב קשה ו-3 במצב קל-בינוני

צעירה כבת 19 נפצעה באורח קשה בפיגוע דקירה בצומת גן שמואל ליד חדרה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים הלל יפה שבחדרה כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית, מורדמת ומונשמת. גבר נוסף בן 45 פונה במצב קל, כשהוא סובל מדקירות בגפיים. בת 14 נפצעה באורח בינוני ובן 19 באורח קל, והם פונו באופן עצמאי לבית החולים שבעיר.

פיגוע דקירה, צומת אלון, 11 באוקטובר 2015. שלומי גבאי
זירת הפיגוע בגן שמואל/שלומי גבאי

18:53: דיווח פלסטיני: בן 13 נורה למוות מאש צה"ל ברמאללה

פלסטיני בן 13 נורה היום (ראשון) למוות מאש צה"ל ברמאללה - כך דווח בסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען".

17:39: פלסטינים יידו אבנים באזור חברון; נזק נגרם לכלי רכב

כמה פלסטינים יידו אבנים לעבר מכוניות ואוטובוס בצומת אל-פוואר שבדרום-מערב חברון. אין נפגעים באירוע, אולם דווח על נזק שנגרם לכלי רכב באזור.

16:51: אישום: יהודי בן 23 יידה אבנים לעבר כלי רכב של ערבים בבירה

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום כתב אישום נגד תושב ראשון לציון, בן 23, בגין יידוי אבנים לעבר כלי רכב של ערבים בירושלים. בכתב האישום שהוגש נכתב כי אברהם סטרונגר, יידה אבנים, יחד עם קבוצת נערים, לאחר פיגוע הירי שבו נהרגו בני הזוג הנקין ליד אלון מורה. עוד נטען בכתב האישום כי באירוע נפגע נפגעה מונית של נהג ערבי תושב העיר.

אבו מאזן באו"ם. רויטרס
הורה למנגנוני הביטחון למנוע אלימות. אבו מאזן/רויטרס

16:33: בכיר בשב"כ לשרי הממשלה: אבו מאזן פועל נגד הטרור

בכיר בשב"כ אמר הבוקר לשרי הממשלה במהלך ישיבת הממשלה השבועית, כי יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן פועל נגד הטרור. לדברי נציג השב"כ שתדרך את השרים, יש אמנם בכירים בפתח וברשות הפלסטינית אשר שותפים להסתה נגד ישראל, אולם אבו מאזן עצמו אינו מעודד טרור ואף הורה למנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית להילחם בו ולמנוע אלימות. בסקירת השב"כ נמסר גם כי מרבית המחבלים שביצעו פיגועים בימים האחרונים פעלו כבודדים ולא כחלק מתשתית טרור מאורגנת.

16:27: בן 25 נפצע קל מיידוי אבנים ליד מעלה אדומים

גבר בן 25 נפצע באורח קל מיידוי אבנים לעבר רכבים במחסום א-זעים בסמוך למעלה אדומים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים הדסה הר הצופים שבירושלים, כשהוא סובל מחבלה קלה בפנים.

16:23: תייר מקנדה נפצע קל מיידוי אבנים באזור חברון

תייר מקנדה נפצע באורח קל מיידוי אבנים לעבר רכבים בכביש המחבר בין קריית ארבע למערכת המכפלה שבחברון. התייר סובל מחבלת ראש ודווח על נזק שנגרם לשמשת הרכב.

מהומות באבו דיס, מזרח ירושלים. אוקטובר 2015. יותם רונן
מהומות בירושלים, היום/יותם רונן

16:16: 3 נערות נחקרו לאחר שריססו ערבי בגז מדמיע בבירה

שלוש נערות ישראליות ריססו בגז מדמיע ערבי בחנות ברחוב יפו שבירושלים. העובד טופל במקום ומסר למשטרה תיאור של החשודות. לאחר סריקות נרחבות בעיר, אותרו הצעירות שעוכבו לחקירה בתחנת לב הבירה. מהמשטרה נסמר בתגובה לדברים כי "נפעל באפס סבלנות כלפי כל אירוע אלימות או נסיון לפגוע בשלום הציבור, ללא משוא פנים".

16:10: גבר כבן 30 נפצע קל מיידוי אבנים ליד גוש עציון

גבר כבן 30 נפצע באורח קל מיידוי אבנים לעבר רכבו בכביש 60 בסמוך לגוש עציון. חובשים ופרמדיקים של מד"א חברו לפצוע בכניסה להתנחלות כרמי צור שבאזור, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק שבירושלים, כשהוא סובל מחבלה בגפיים.

15:35: ממלא מקום המפכ"ל: המשטרה נמצאת במחסור של כוח אדם

ממלא מקום מפכ"ל המשטרה בנצי סאו טען כי מערך המשטרה נמצא במחסור של כוח אדם. "במרכז הארץ ובצפון אנחנו חסרים כוח אדם", אמר. "המציאות הזו חייבה אותנו לתגבר כוחות. התחלנו מחדש את פעילות המילואים של משמר הגבול. עד סוף השבוע נפיץ צו שמונה. היום גויסו שלוש פלוגות ותשע נוספות יגויסו בשבוע הבא". לדבריו, "אני שמח שראש הממשלה והשר לביטחון הפנים נכנסים לעבודת מטה זריזה להגדלה משמעותית של מערך המילואים ובוחנים אפשרות להקמת מערך מילואים כחול לתגבר תחנות המשטרה".

סאו הוסיף והסביר על שתי אוכלוסיות שדורשות את תשומת לב המשטרה. האחת היא קבוצת מורביטאת, הנשים שמפרות את הסדר בהר הבית והשנייה היא אנשים שהשתתפו בהתבצרות בהר הבית בטענה כי מדובר במנהג דתי מוסלמי. "לפני כשבועיים וחצי סימנו קבוצה של יותר מ-70 נשים שהיו מעורבות בהפרות הסדר והנשים האלו על פי צו הורחקו מהר הבית". בנוגע למתבצרים בהר הבית אמר סאו כי "בצעד חריג מתוכננים מעצרים מנהליים, וכבר בוצע מעצר מנהלי אחד".

15:25: הוכרזה שביתה כללית ביום שלישי בקרב החברה הערבית

ועדת המעקב של ערביי ישראל הכריזה על שביתה כללית ביום שלישי וכן על קיום הפגנה מאוחדת בסכנין. ביום רביעי צפויה עליה למסגד אל-אקצא שבירושלים.

14:55: כ-500 פלסטינים מיידים אבנים לעבר חיילים באזור שכם

כ-500 פלסטינים מפגינים בסמוך למחסום חווארה שבאזור שכם, ומיידים אבנים לעבר חיילים. החיילים ירו לעבר עשרה מהם ברובה רוגר. מצבם אינו ברור.

13:30: חמאס הזהיר את ישראל מהמשך ההסלמה

ארגון חמאס הזהיר את ישראל מ"ההשלכות של המשך ההסלמה ברצועת עזה" - כך דווח בכלי תקשורת פלסטיניים. דובר הארגון, סאמי אבו זהרי, התייחס להפצצה הלילה ברצועת עזה, ואמר כי ישראל "הרגה אישה בהיריון ואת ילדתה. הדבר מצביע על השאיפה שלה להסלים את המצב".

13:20: עשרות פלסטינים מפגינים בגבול הרצועה ומבעירים צמיגים

עשרות פלסטינים מפגינים ברצועת עזה, ליד גדר המערכת בצפון הרצועה, ומבעירים צמיגים. הבוקר התקרבו כ-30 צעירים פלסטינים ליד גדר המערכת באזור מעבר ארז והתפזרו לאחר שחיילי צה"ל ירו באוויר.

בית קרס בעזה כתוצאה מתקיפת צה"ל ברצועת עזה, אוקטובר 2015. רויטרס
חמאס מזהיר מהסלמה. האזור שהותקף ברצועה/רויטרס

12:58: 600 פלסטינים מפגינים בטול כרם; 12 נפגעו מירי רוגר

כ-600 פלסטינים מפגינים בטול כרם למען מסגד אל-אקצא. הכוחות במקום משיבים באמצעים לפיזור הפגנות. 12 מפגינים נפגעו עד כה מירי רוגר, ומצבם טרם ברור.

11:35: נזק נגרם לכלי רכב עקב ירי מכיוון רצועת עזה

יריות נורו באמצעות נשק קל באזור כיסופים מכיוון רצועת עזה. נזק נגרם לכלי רכב, אין נפגעים. טרם ברור מה מקור הירי וכוחות צה"ל עושים דרכם לאיזור האירוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכב שניזוק מהירי באזור כיסופים מכיוון רצועת עזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:00: שישה כלי נשק מסוג M-16 נגנבו מהנשקייה בקיבוץ נאות מרדכי

שישה כלי נשק מסוג M-16 נגנבו מהנשקייה בקיבוץ נאות מרדכי בגליל העליון. שוטרי תחנת קריית שמונה שהגיעו לקיבוץ, מצאו כי גדר הקיבוץ נפרצה והחשודים פרצו לנשקייה. חוקרי התחנה יחד עם חוקרי הזיהוי הפלילי החלו באיסוף ממצאים ופתחו בחקירת האירוע.

הנשקייה  בקיבוץ נאות מרדכי, אוקטובר 2015. ג'יליס
הנשקייה שנפרצה בקיבוץ נאות מרדכי/ג'יליס

10:30: המחבלת שפוצצה מטען במכוניתה - תושבת מזרח ירושלים

המחבלת שפוצצה הבוקר את מטען החבלה במכוניתה סמוך למעלה אדומים היא תושבת מזרח ירושלים בת 31.

09:30: "בלוני גז נמצאו ברכב שבו התפוצצה המחבלת"

מפקד תחנת מעלה אדומים, סגן-ניצב רפי כהן, התייחס לפיגוע שבו התפוצצה מחבלת עם רכבה ליד מחסום א-זעים ואמר כי ברכב נמצאו בלוני גז. עוד הוא מסר כי המשטרה בודקת אם הרכב היה גנוב.

09:00: דובר מחוז ש"י: "המחבלת התכוונה להתפוצץ בירושלים"

דודי אסרף, דובר מחוז ש"י של המשטרה, אמר היום בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי המחבלת שהתפוצצה עם רכבה באזור מעלה אדומים התכוונה לבצע את הפיגוע בירושלים. "זה סיכול פיגוע חד משמעית", אמר אסרף. "יש פרטים מהחקירה שאני לא יכול לדבר עליהם אבל זה פיגוע שתוכנן לירושלים. הפיצוץ הוא לא רגיל כמו שאנחנו מכירים מפיגועי תופת, לא אוכל להרחיב".

אסרף הוסיף פרטים נוספים על האירוע: "אחרי השעה 7:00 שוטר תנועה של מחוז ש"י זיהה רכב חשוד שנסע ממעלה אדומים לירושלים. הרכב נסע בנתיב תחבורה ציבורית בצורה חשודה – זגזג ולא נוסע כמו כל הרכבים. השוטר הבחין בנהגת כששפת הגוף שלה משדרת לחץ. הוא החליט לעקוף אותה ולחסום אותה, ואז היא התפוצצה עם הרכב".

פיצוץ מכונית תופת בין  מחסום א-זעים למעלה אדומים, אוקטובר 2015. נועם מושקוביץ
כוחות המשטרה בזירת הפיגו ליד מעלה אדומים/נועם מושקוביץ

דיווח: עשרות מפגינים באזור מעבר ארז, צה"ל ירה באוויר

עשרות צעירים הפגינו באזור מעבר ארז שבצפון רצועת עזה - כך דיווחו כלי תקשורת פלסטיניים. לפי הדיווחים, כוח צה"ל ירה באוויר על מנת להרחיק את המפגינים. בסוף השבוע האחרון נהרגו תשעה בני אדם במהלך מהומות שפרצו בסמוך לגדר הגבול.

08:30: המקטע בכביש 1 שנסגר בעקבות הפיגוע נפתח מחדש לתנועה

כביש 1 בין מחלף אדומים למחסום א-זעים נפתח מחדש לתנועה, לאחר שנסגר לשני הכיוונים בעקבות הפיגוע שאירע באזור. בשל סגירת הכביש נרשמו שיבושים בתנועת האוטובוסים של אגד תעבורה בקווי מעלה אדומים-ירושלים.

עומס תנועה בעקבות פיגוע בין מחסום א-זעים סמוך למעלה אדומים, אוקטובר 2015. תצפית
TPS, מערכת וואלה! NEWS
עומס תנועה בעקבות הפיגוע באזור מעלה אדומים/מערכת וואלה! NEWS, תצפית TPS

07:45: כביש 1 בין מחלף אדומים למחסום א-זעים נסגר עקב הפיגוע

כביש 1 בין מחלף אדומים למחסום א-זעים נסגר לשני הכיוונים. זאת, בעקבות הפיגוע שאירע במקום, שבו פוצצה מחבלת מטען ברכב שבו נהגה. בשל סגירת הכביש נרשמו שיבושים בתנועת האוטובוסים של אגד תעבורה בקווי מעלה אדומים-ירושלים.

פיצוץ מכונית תופת בין  מחסום א-זעים למעלה אדומים, אוקטובר 2015. נועם מושקוביץ
המכונית שהתפוצצה בסמוך למעלה אדומים/נועם מושקוביץ

07:20: מחבלת פוצצה רכב ליד מעלה אדומים; שוטר נפצע קל

שוטר בן 45 נפצע היום באורח קל לאחר שמחבלת פוצצה רכב בכביש 437, באזור מחלף אדומים לכיוון מחסום א-זעים, ליד מעלה אדומים. על פי המשטרה, השוטר הבחין ברכב חשוד, סימן לנהגת לעצור, וזו צעקה "אללה אכבר" ופוצצה את המטען. המחבלת נפגעה קשה כתוצאה מהפיצוץ. כוחות מד"א שהגיעו למקום העניקו לשוטר טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים שערי צדק שבירושלים עם כוויות בפניו. המחבלת פונתה לבית החולים הדסה עין כרם.

"כשהגענו הובילו אותנו לגבר בשנות ה-30 לחייו בהכרה מלאה", סיפר פרמדיק מד"א אהרון אדלר שהגיע למקום. "הוא התהלך וסבל מכוויות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל ויציב". עוד אמר אדלר כי "כשניתן היה להתקרב לרכב טיפלנו בנהגת שהייתה בהכרה עם כוויות בכל חלקי גופה ופינינו אותה לבית חולים כשמצבה קשה".

פיצוץ מכונית תופת בין  מחסום א-זעים למעלה אדומים, אוקטובר 2015. נועם מושקוביץ
המחבלת צעקה "אללה אכבר" ופוצצה מטען/נועם מושקוביץ

03:18: דיווחים פלסטיניים: שתי הרוגות ושני פצועים ברצועת עזה

אישה בהריון ובתה בת השלוש נהרגו וגבר וילד בן חמש נפצעו מקריסת מבנה בשכונת זיתון שבצפון רצועת עזה בעקבות תקיפת צה"ל - כך דיווחו כלי תקשורת פלסטיניים. דיווחים פלסטיניים מוסיפים כי צה"ל תקף יעדים של הזרוע הצבאית של חמאס, עז א-דין אל-קסאם, בסמוך לעיר עזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האזור שבו אירע הפיגוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

03:06: חיל האוויר תקף שני יעדים ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטות

חיל האוויר תקף שני יעדים של ארגון חמאס ברצועת עזה. בהודעה דובר צה"ל נמסר כי "צה"ל לא יסבול ירי מצד ארגוני הטרור לעבר שטח מדינת ישראל וימשיך לפעול בחומרה כנגד כל ניסיון להפר את השקט ביישובי הדרום. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

הילדה רהף יחיא חסאן בת ה-3 שנהרגה בתקיפת צה"ל באזור העיר עזה, אוקטובר 2015. טוויטר, אתר רשמי
בת השלוש שנהרגה בתקיפת צה"ל בעזה/אתר רשמי, טוויטר

01:09: פלסטינים יידו אבנים על מכוניות בכביש 6

פלסטינים יידו אבנים על כלי רכב בכביש 6, באזור טייבה ובחן. אין נפגעים ולא נגרם נזק, וכוחות המשטרה של מרחב השרון פתחו בסריקות על מנת לאתר את המיידים.

00:10: קרי שוחח עם נתניהו ואבו מאזן

שר החוץ של ארצות הברית ג'ון קרי שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן והביע את דאגתו העמוקה לגבי גל האלימות בישראל. על פי הודעת מחלקת המדינה האמריקנית, קרי אמר לשני המנהיגים בשיחות נפרדות כי ארצות הברית עוקבת אחר ההסלמה בשפיכות הדמים סביב הר הבית, ומבקשת מהם לנהוג באיפוק.

00:00: שלושה בקבוקי תבערה הושלכו לעבר שוטרים בכניסה לאעבלין

שלושה בקבוקי תבערה הושלכו לעבר שוטרים מתחנת סומך שהגיעו לטפל בצמיג בוער בכביש 781 בכניסה לאעבלין שבצפון. הבקבוקים התלקחו וסיכנו את חיי השוטרים. עם זאת, לא היו נפגעים באירוע. בסיומו נפתחה חקירה ונערכו סריקות לאיתור חשודים.

(עדכון ראשון: 23:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully