וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי צעירות ערביות הביעו ברשת רצון "למות מות קדושים" - ונעצרו

דסק הסייבר שהקימו במשטרה במטרה להתחקות אחר צעירים שמביעים רצון לבצע פיגועים בישראל הביא למעצרן של שתי ערביות מהצפון. הן חשודות שהביעו ברשת תמיכה במחבלת מהפיגוע בעפולה והביעו רצון למות כשהידה

עריכה: ניר חן

(ראש העיר נצרת על הח"כים הערבים בראיון לאולפן וואלה! NEW: "הם פחדנים - באים להצטלם וללכת")

תושבת היישוב ריינה שליד נצרת בת 33 נעצרה הבוקר (ראשון) לאחר שהביעה בפייסבוק כוונות להיות שהידה ו"למות מוות קדושים". אתמול נעצרה בת 21 מעכו בשל הצהרת כוונות דומות. זאת במסגרת המאבק של כוחות הביטחון למנוע ממפגעים בודדים נוספים לצאת ולבצע פיגועי דקירה בישראל. יחידת הסייבר של המשטרה סוקרת את הרשתות החברתיות במטרה לאתר צעירים שמביעים רצון לקיים פיגועים או שמביעים תמיכה במחבלים.

תושבת ריינה נעצרה עקב פוסט שפרסמה שבו היללה את אסראא עאבד זידאן מנצרת, שנורתה ביום שישי בתחנה המרכזית בעפולה, בעת שאחזה בסכין ואיימה לפגוע באנשים שהיו במקום. בית משפט השלום בנצרת האריך היום את מעצרה בשלושה ימים.

תושבת עכו נעצרה עקב פוסט שפרסמה בפייסבוק שבו צירפה חלק משירה מצרית לזכר ההרוגים בכיכר תחריר בקהיר שבמצרים. רוח השירה מעבירה את הרצון של הצעירה להיות שאהידית. "אני מקווה להיות הבאה", הן חלק ממילות השיר. בתום חקירתה היא שוחררה.

לקריאה נוספת:
השוטר שנפצע בפיגוע התופת במעלה אדומים: "ביקשתי לא לירות במחבלת"
הממשלה אישרה: ארבע שנות מאסר למיידי אבנים ובקבוקי תבערה
עובד בית חולים פוטר לאחר שפרסם בפייסבוק דברי תמיכה במחבל

צעירה מעכו נעצרה לאחר שפרסמה בפייסבוק על רצונה להיות שאהידית 11 אוקטובר 2015. פייסבוק, צילום מסך
פוסט התמיכה שפרסמה הצעירה מעכו/צילום מסך, פייסבוק

אתמול הודיעו במשטרת ישראל על כוונתם להרחיב את הפעילות לאיתור כוונות פיגוע, כפי שמובעות ברשתות החברתיות. במשטרה הוחלט להקים דסק סייבר לטרור ערבי שמטרתו יהיה להתחקות אחר כוונות של מפגעים בודדים לבצע פיגועים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully