וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד בית חולים פוטר לאחר שפרסם בפייסבוק דברי תמיכה במחבל

11.10.2015 / 13:23

חמודה עוודאלה, שהועסק ככוח עזר באמצעות חברה חיצונית בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, פוטר עקב תמיכתו במחבל פאדי עלון, שחוסל לאחר שדקר בן 15 בירושלים. בעמוד הפייסבוק שלו כתב עדוואלה: "שאלוהים ירחם עליך"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

עריכה: שניר דבוש

(תיעוד החיסול של המחבל פאדי עלון שדקר נער בן 15 ליד שער שכם שבירושלים)

עובד כוח עזר בבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים פוטר לאחר שהזדהה בעמוד הפייסבוק שלו עם המחבל פאדי עלון שחוסל לפני שבוע לאחר שביצע פיגוע דקירה ליד שער שכם בעיר ופצע באורח בינוני נער בן 15. על פי הודעת דוברות בית החולים שפורסמה היום (ראשון), עם היוודע דברי התמיכה במחבל של העובד, חמודה עוודאלה, שהועסק באמצעות חברה חיצונית, הוחלט לאלתר לפטרו.

בפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק שלו, כתב עוודאלה בצירוף תמונתו של המחבל עלון "שאלוהים ירחם עליך, מותק". הוא חתם את דבריו באמרה "שלום חבר". במסגרת תפקידו סייע לצוות הרפואי הקבוע בבית החולים.

עוד בוואלה! NEWS:
פיגוע תופת ליד מעלה אדומים: מחבלת פוצצה מטען ברכבה, שוטר נפגע קל
ראש עיריית נצרת על הח"כים הערבים: "הם פחדנים - באים להצטלם וללכת"
ח"כים יכולים לעלות להר הבית? "לראש הממשלה אין סמכות לאסור זאת"

עובד בבית החולים הדסה פוטר לאחר שתמך במחבל. פייסבוק, אתר רשמי
הפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של עוודאלה/אתר רשמי, פייסבוק

חברת "מתן שירותי בריאות" שהעסיקה את חמודה עוודאלה מסרה בתגובה: "חברת 'מתן שירותי בריאות' הינה ספק של בית החולים הדסה עין כרם, ובמסגרת זו החברה מעסיקה עובדים ככוחות עזר בבית החולים. עקב התבטאויות לא ראויות של העובד ברשתות החברתיות הוחלט בשיתוף פעולה עם צוות הביטחון בהדסה להשהותו עד לבירור המקרה. לאחר בירור כל הפרטים לעומקם תשקול חברת 'מתן שירותי בריאות' בשיתוף עם הנהלת בית החולים הדסה את המשך העסקתו של העובד וכל זאת בהתאם לחוק".

ביום ראשון שעבר נדקר נער בן 15 נדקר בפלג גופו העליון בתחנת הדלק ברחוב דרך בר לב, בסמוך לשער שכם בירושלים. מתנדבי איחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו למרכז הטראומה של בית החולים שערי צדק עם דקירות בחזה ובגב, כשמצבו יציב. הדוקר, פאדי עלון בן ה-19 מעיסאוויה, נמלט לכיוון רחוב חיים בר לב, וזמן קצר לאחר מכן נורה למוות על ידי שוטרים של מרחב קדם שהבחינו בו כשהסכין בידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully