וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית נצרת על הח"כים הערבים: "הם פחדנים - באים להצטלם וללכת"

דב גיל-הר

11.10.2015 / 10:20

עלי סלאם, שבעירו נערכה התפרעות בסוף השבוע, טען בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי חברי כנסת מגיעים רק בשביל הסיקור התקשורתי. "הפוליטיקאים לא יכולים להשפיע, הם עושים תהלוכה ומשאירים את הצעירים לשרוף צמיגים ופחי אשפה"

עריכה: ניר חן

ראש עיריית נצרת עלי סלאם התייחס היום (ראשון) לגל הטרור שפוקד את המדינה, על רקע ההפגנות האלימות שפרצו בעירו, ואמר כי המנהיגים של שני הצדדים צריכים לקחת אחריות על ההידרדרות הביטחונית. "מה שקורה במדינה מדאיג מאוד. זה חבל וצריך לפתור את הבעיה. ביבי ואבו מאזן וכל מי שצריך לשבת – צריך לגמור את העניין", אמר סלאם לאולפן וואלה! NEWS.

סלאם פנה לחברי הכנסת הערבים וטען כי הם מגיעים לנצרת רק בשביל הסיקור התקשורתי ולא כדי למצוא פתרון ממשי לבעיה. "הפוליטיקאים פחדנים. הם באים, עושים תהלוכה ומשאירים את הצעירים לשרוף צמיגים ופחי אשפה. הם באים לצלם וללכת. הם לא יכולים להשפיע, אפילו לא על ילד אחד", תקף.

לקריאה נוספת:
בתגובה לירי הרקטות: חיל האוויר תקף שני יעדי חמאס ברצועת עזה
תיעוד קשה: תושב קריית ארבע מניח בשר חזיר על גופת מחבל
לא לוקחים סיכון: ממחר - שלוש פלוגות מג"ב יוצבו בערים המעורבות

הפגנה בנצרת. אוקטובר 2015. ערן גילווארג
"אחרי התהלוכה חברי הכנסת ברחו והשאירו את הצעירים". הפגנה בנצרת, אתמול/ערן גילווארג

אתמול בשעות הצהריים התקיימה בנצרת תהלוכה נגד "התוקפנות הישראלית וההתקפות באל-אקצא", בהשתתפות כ-3,000 בני אדם. בסיום התהלוכה התאספו ברחוב פאולוס עשרות מפגינים, חלקם רעולי פנים, והחלו ליידות אבנים ולהצית פחי אשפה. נוסף על כך, הם השליכו בקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון, שהדפו אותם תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות. שבעה מפרי סדר נעצרו באירוע.

"חזרנו לשגרה רגילה", אמר סלאם. "אתמול הייתה תהלוכה באישור, אחרי התהלוכה חברי הכנסת ברחו והשאירו את הצעירים. אם אתה עושה תהלוכה – תהיה מנהיג ותיקח איתך את הצעירים. אל תבואו לנצרת, תשרפו פחי אשפה ועצים ותקלקלו את רכש העירייה. מדובר בנזק של מאות אלפי שקלים בהפגנות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

סלאם הוסיף כי בתום התהלוכה פנה לח"כ איימן עודה (הרשימה המשותפת) וביקש ממנו לעזוב את העיר. "אתמול היה איימן עודה. אמרתי לו לך תחפש עבודה, תעוף מנצרת, לא רוצה לראות אותך, הרסתם לי את נצרת".

לדבריו, המצב במדינה משפיע על התיירות היהודית בעיר. "צריך למצוא פתרון ולחיות ביחד. אין דרך אחרת. השבת לא היה אפילו יהודי אחד. בכל שבת יש 30 אלף יהודים בעיר. אני קורא לכולם לבוא ולהתערב לפתור את הבעיה ושיהיה שלום אמיתי. נמאס לנו מכל השטויות האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully