וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה: תושב קריית ארבע מניח בשר חזיר על גופת מחבל

11.10.2015 / 8:20

בסרטון שצולם במהלך פעולות החייאה במחבל, שדקר שוטר ופצע אותו באורח קל, נראה אלמוני מניח לכאורה בשר של החיה הטמאה על גופו של הפלסטיני. עו"ד בן גביר: "מגיעה לו מדליה". ריאיון לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

סרטון שמופץ ברשתות החברתיות החל מאמש (שבת), חושף תמונות קשות שבהן נראה תושב קריית ארבע מניח לכאורה בשר חזיר על גופתו של המחבל שחוסל לאחר שדקר שוטר ופצע אותו קל ביום שישי. בסרטון, נראים צוותי מד"א מבצעים במפגע פעולות החייאה ובמהלכן מצליח התושב להגיע אל האלונקה ולהניח את בשר החיה הטמאה ליהודים ולמוסלמים על גופתו.

"מגיעה לבחור מדליה", אמר פעיל הימין הקיצוני עו"ד איתמר בן גביר. "אם בזכותו יפסיקו לבצע פיגועים, אין ספק שמדובר ברעיון השנה. הגיע הזמן שנפסיק עם התחסדות והתייפייפות ונבין שאנחנו במלחמת קיום".

לקריאה נוספת:
מנהיגי המתנחלים נגד המאהל מול בית נתניהו: "לא הזמן להתעסק בבנייה"
מתוח גם בדרום: כיפת ברזל יירטה רקטה שנורתה מעזה בשמי חוף אשקלון
"לא לירות על ילדים": החיילים ירו - למרות קריאות הפלסטיני. תיעוד

חזיר על מחבל פצוע, אוקטובר 2015. צילום מסך
ממלא מקום ראש מועצת קריית ארבע: "תגובה בסיסית ולגיטימית"/צילום מסך
"הערבים מפחדים שייקחו להם את 72 הבתולות אם ישימו אותם בשק חזיר. זה צריך להיות ככה במקרה הטוב"

גם ממלא מקום ראש מועצת קריית ארבע, ישראל ברמסון, גיבה את המעשה הקיצוני. "הייתי שם כשזה קרה", סיפר. "אני חושב שזו תגובה בסיסית ביותר ולגיטימית. אני לא מגנה את מה שקרה. הם לא צריכים לקבל את הגופות שלהם בחזרה, צריך לזרוק אותן לים במקרה הטוב. המחבל בא לטבוח ביהודים והיה צריך לטפל בו כמו שטיפלו בו".

ברמסון התייחס לאירוע בריאיון לאולפן וואלה! NEWS והוסיף כי ישראל צריכה לנקוט יד קשה נגד מחבלים. "יום לפני כן הייתי בשטח וראיתי איך המעיים של הבחור היהודי באוהל חזון דוד היה בחוץ, מעדיף את המראה הזה על המראה הזה. אתמול שמעו בחדשות את ליברמן שטוען שצריך לזרוק את הגופות, אנחנו צריכים לדאוג לאינטרס העם היהודי שמותקף ואנחנו צריכים בכל דרך ראויה שתפחיד את האויב", אמר.

איך זה יפחיד את האויב?

"אם זה עוזר, אז בהחלט שכן. הערבים מפחדים שייקחו להם את 72 הבתולות אם ישימו אותם בשק חזיר. תדע כל אם של מחבל ושל כל מפגע פוטנציאלי שבמקרה הטוב זה יהיה. לדעתי בכלל לא צריך להחזיר להם גופות, אלא לזרוק לים, כמו שאמר ליברמן, ולהרוס שכונות שלמות לעמן יראו וייראו. צריך להעיף מפה את הערבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פיגוע דקירה בקריית ארבע. אוקטובר 2015. משה בוטביה, ספק 500
זירת הפיגוע בקריית ארבע, ביום שישי האחרון/ספק 500, משה בוטביה

בתקרית, המחבל דקר את השוטר בבידוק ביטחוני בהתנחלות ופצע אותו באורח קל כאשר ניסה לחטוף את נשקו. שוטר נוסף שהיה במקום ירה בו ופצע אותו אנושות. השוטר שנדקר נפגע בידו וברגלו וחובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום ופינו אותו לבית החולים שערי צדק שבירושלים.

(עדכון ראשון: 01:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully