וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא לירות על ילדים": החיילים ירו - למרות קריאות הפלסטיני. תיעוד

פלסטיני מבוגר נראה בסרטון מתעמת עם כוחות הביטחון בחברון ומנסה למנוע מהם לירות לעבר מתפרעים במקום. "אל תדרוך נשק", הוא קרא, "קח את החיילים שלך מכאן", אך הם מתעלמים, דוחפים את הפלסטיני וממשיכים בירי

צילום מסך

בסרטון שהופץ אתמול (שבת) ברשתות החברתיות נראה פלסטיני מבוגר מתעמת עם כוחות הביטחון בחברון. הפלסטיני מנסה למנוע מחיילי צה"ל ומשוטרי מג"ב לירות לעבר מתפרעים במקום, תוך שהוא קורא לעברם "אל תדרוך נשק". החיילים והשוטרים מתעלמים מדבריו של המבוגר, מנסים להזיז אותו משדה הראייה שלהם וממשיכים לירות, חרף קריאותיו.

בסרטון נראה הפלסטיני נעמד מול החיילים וקורא: "לא לירות, תתבייש לך, תיזהר, אל תדרוך נשק על ילדים". הוא פונה לאחד מהחיילים ואומר לו: "קח את החיילים שלך מכאן, אל תבואו ואל תדרוך נשק. תתבייש לך". הוא חוזר על קריאותיו פעמים רבות. החיילים, שרק צועקים לעברו "זוז, אל תעמוד פה", תוך שהם דוחפים אותו, ממשיכים בירי. בסיום הסרטון נראה המבוגר נופל ומתמוטט על הקרקע, אולם הסיבה לכך לא ברורה מצפייה בסרטון.

עוד ידיעות בנושא בוואלה! NEWS:
לא לוקחים סיכון: ממחר - שלוש פלוגות מג"ב יוצבו בערים המעורבות
הפגנות ברחבי הארץ: בקבוקי תבערה בנצרת, בחיפה קראו יהודים "דמנו אינו הפקר"
"אנחנו איתך": השוטרים ביקרו את הפצועה שהצילו – היום נפצע חברם

פלסטיני קורא לחיילים ושוטרים לא לירות לעבר מתפרעים - והם ממשיכים בירי. צילום מסך
"לא לירות, תתבייש לך, תיזהר". קטע מתוך הסרטון/צילום מסך

מוקדם יותר אתמול נפצעו שלושה שוטרים נפצעו בפיגוע בדרך סולטן סולימאן בירושלים, בסמוך לשער שכם שבעיר העתיקה. שוטר כבן 20 נפצע באורח קשה מאש כוחותינו, ושני שוטרים, בני 28 ו-30, נפצעו באורח בינוני לאחר שנדקרו על ידי מחבל, שנוטרל וחוסל על ידי הכוחות במקום. כמו כן, אתמול בשעות הבוקר נפצעו שני חרדים בפיגוע דקירה ברחוב הנביאים בירושלים. אחד מהם באורח בינוני והשני באורח קל. המחבל חוסל על ידי כוחות שהיו במקום.

(עדכון ראשון: 23:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully