וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגשו למחבל, ביקשו שיזדהה - ונדקרו. תיעוד דרמטי מהפיגוע בשבת

12.10.2015 / 9:27

סרטון אבטחה תיעד את רגעי האימה של הפיגוע שאירע לפני יומיים בשער שכם בירושלים, אז נפצעו מדקירה שני שוטרים ומירי כוחות הביטחון שוטר נוסף. בתיעוד נראים השוטרים מגיעים אל המחבל, מבקשים ממנו תעודת זהות ונדקרים. המחבל חוסל תוך שניות

עריכה: גדי וינסטוק

סרטון אבטחה שפורסם היום (שני) תיעד את הפיגוע בשער שכם בעיר העתיקה בירושלים שאירע ביום שבת, אז נפצעו שלושה שוטרים, אחד מהם באורח קשה מירי כוחות הביטחון. שני השוטרים הנוספים נפצעו באורח בינוני מהדוקר. המחבל שזוהה כמוחמד עלי, תושב שועפאט בן 19, חוסל על ידי הכוחות במקום.

בתיעוד הדרמטי נראה כוח שוטרים מיחידת "יואב" מבחין בפלסטיני שעורר את חשדם. כשניגשו לבדוק אותו וביקשו ממנו להציג תעודת זהות, הוא שלף סכין ודקר שני שוטרים, אחד מהם בצווארו. כוח נוסף שהיה סמוך לזירה ירה במטרה לנטרל את המחבל.

עד ראייה שהיה בזירת האירוע סיפר על עשרות כדורים שנורו לעבר המחבל. "הייתי ברחבה כשמישהו דקר שני שוטרים. הם נשכבו על הגב ושוטרים אחרים התחילו לטפל בהם", סיפר יוסי, תושב העיר. "באותו הזמן, כל מי שהיה לו אקדח ירה בפוגע. עשו אותו מסננת. היו שם מאה יריות". לדבריו, "הפוגע ישב בשפת הכיכר וכל מי שהיה לו אקדח ירה - שוטרים, אזרחים. זה היה תוך שניות מרגע שדקר עד שירו בו".

לקריאה נוספת:
"זכרו את פני הנבזים": פלסטינים הפיצו תמונות של מסתערבים
פתרון למשבר: מאבטחים יוצבו עד סוף שעות הלימודים בבירה
נתניהו הנחה לפעול להוצאת התנועה האיסלאמית מחוץ לחוק

כוח מג"ב חיסל מחבל שדקר שני שוטרים ופצע אותם באורח בינוני. צילום מסך
"עשו אותו מסננת". תיעוד הפיגוע בשבת/צילום מסך
פיגוע בשער שכם, ירושלים. אוקטובר 2015. דניאל אליאור,
זירת הפיגוע בשבת/דניאל אליאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully