וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו סגירה מנהלי לאלנבי 40; הצעירה שתועדה מסרה עדות במשטרה

8.10.2015 / 20:12

על רקע הביקורת הציבורית, מפקד משטרת ירקון הורה על סגירת המקום. זאת, לאחר פרסום הסרטון שבו נראים כמה גברים שוכבים עם צעירה במועדון התל אביבי, תחת השפעת אלכוהול ובעידוד הבליינים. הפרקליטות: לבדוק חשד לאונס

צילום: מאצ'י הוף עריכה: מתן חדד

(הפגנת תמיכה באישה שצולמה במועדון וקריאה לסגור את אלנבי 40)

מפקד מרחב ירקון תת-ניצב יהודה דהן הוציא היום (חמישי) צו סגירה מנהלי ל-30 יום למועדון "אלנבי 40" בתל אביב, בנימוק כי המקום מהווה סכנה לשלום הציבור. ההחלטה התקבלה בעקבות ההנחיה של פרקליטות מחוז תל אביב לבצע השלמות בחקירת האירוע. כמו כן, הערב הצעירה שתועדה מקיימת יחסי מין עם גברים במועדון מסרה עדות לחוקרי המשטרה.

המקרה נחשף לראשונה בחדשות 10 בשבוע שעבר ובו תיעוד של כמה גברים מקיימים יחסי מין עם צעירה על הבר, תחת השפעת אלכוהול, לעיני בליינים שעודדו את המשתתפים באקט המיני ואף צילמו אותו. לאחר פרסום התיעוד נפתחה במשטרת תל אביב חקירה ונעצרו כמה אנשים בחשד להעלאת מופע תועבה והשתתפות בו.

הפרקליטות בחנה את הפרטים והחליטה לבדוק את המעורבים בדבר חשד לאונס. תנ"צ דהן זימן את בעלי המועדון לשימוע, בו טענה המשטרה כי מפעילי המועדון עברו על סעיף בחוק רישוי העסקים, ולא פעלו לשמירה על שלום הציבור. הצעירה המעורבת הפרשה הייתה אמורה להעיד מחדש אתמול בפני חוקרי משטרת תל אביב, אולם דחתה את הגעתה.

לקריאה נוספת:
ועדה שמונתה בידי שקד ממליצה לפקח על היועץ המשפטי לממשלה
"החומוס מרפא הכול": ביפו מאמינים שעוד רגע כולם ישכחו מהמהומות
חשד להונאת ענק: עשרות קיבלו במרמה מיליונים מהביטוח הלאומי

מועדון אלנבי 40.. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
נבדק חשד לאונס. מועדון אלנבי 40/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

מאות בני אדם הפגינו ביום שלישי האחרון מול המועדון בדרישה לסגור אותו. לדברי המוחים והמוחות, ההפגנה יצאה לדרך אחרי מסע לחצים שהופעל עליהם על ידי המשטרה.

ח"כ מרב מיכאלי נאמה בהפגנה. "תודה למשטרה שהם איפשרו לנו להפגין מול המקום שבו נעשה הפשע", אמרה. לדבריה, "היה רגע שבו המשטרה לא רצתה שנפגין פה, כי זה מפריע לסדר הציבורי. אנחנו אומרות בתגובה שזה בדיוק הסדר הציבורי שאנחנו רוצות להפריע לו".

מרים שלר, מנהלת מרכז הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית, נאמה בהפגנה ואמרה: "שוב אנחנו מוצאות את עצמנו בלב פרשה ציבורית שיש עליה מחלוקת. איך זה לא ברור שמה שאירע ב'אלנבי 40' לא היה צריך לקרות.

"במציאות שאנחנו רואות אלימות מינית היא נורמלית. תפקידנו לומר למציאות הזאת די, לא עוד. לא נשלים עם ניצול ציני של נשים, אלימות בחסות ועידוד מקומות בילוי. זה לא העולם שאנחנו רוצים ורוצות לחיות בו".

(עדכון ראשון: 14:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully