וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד הצליח "הגבר ללא הפין" לשכב עם יותר מ-100 נשים?

8.10.2015 / 14:35

אנדרו ווארדל, בריטי בן 40, נולד ללא איבר מין. הפרט הפעוט הזה לא מנע ממנו לקיים יחסי מין עם יותר מ-100 נשים ולשקר לבת זוגו במשך יותר משנה. "יש לי ביטחון עצמי גבוה מאוד בין הסדינים"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

"The Man With No Penis"/TLC

סרט דוקומנטרי חדש שיצא בימים אלה מציג לעולם את סיפורו יוצא הדופן של אנדרו ווארדל, בריטי בן 40 שנולד ללא איבר מין. המום המולד הזה לא הפריע לו לקיים יחסי מין עם יותר מ-100 נשים ולהסתיר את מצבו הרפואי מזוגתו במשך יותר משנה. אנדרו החליט לנצל את הבמה שניתנה לו כדי להסביר איך הדבר אפשרי.

כאשר נשאל על זוגתו, צעירה בת 24 מהונגריה, הסביר כי היא חשבה שהוא לא יכול לקיים יחסי מין בגלל בעיה רפואית בכליות. אחרי שנה החליט ווארדל להחשף, אולם במקום להתוודות בפני זוגתו באופו פרטי, היא גילתה זאת לאחר שהתראיין לתקשורת המקומית. למרות תחושת העלבון שהציפה אותה, החליטה הצעירה להישאר עמו וכעת היא עומדת לצידו בזמן שהוא חושף את סיפורו לעולם.

חבריו סיפרו כי המום לא מנע ממנו להתחיל עם נשים ולשכב עם יותר מ-100 מהן. "אני יודע איך להתנהג כלפי גוף של אישה וכלפי השכל שלה. אני מאוד בטוח בעצמי בין הסדינים ויודע לדאוג לכך שהן לא יתקרבו לאיזור החלציים שלי", סיפר למצלמות.

כל זה אגב עומד להשתנות בקרוב, כפי שהוא עצמו סיפר בראיון שהעניק למגזין People: "אמרו לי שאפשר להכין לי איבן מין מהזרוע שלי". לדבריו הוא עמד לעבור בקרוב לא פחות מארבעה ניתוחים, בהם הרופאים ינסו לאסוף שרירים ועור מזרועו הימנית ובעזרתם ליצור לו איבר מין מתפקד לחלוטין.

עוד באותו נושא

הגבר עם איבר המין הגדול בעולם מספק הוכחות וטוען: "חיי הם סיוט"

לכתבה המלאה
פרומו לסרט על גבר ללא איבר מין. TLC, צילום מסך
"אני יודע איך להתנהג כלפי גוף של אישה וכלפי השכל שלה"/צילום מסך, TLC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully