וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה גילתה שבעלה בוגד וכרתה את איבר מינו - פעמיים

גבר השתמש בפלאפון של אשתו כדי להתכתב עם המאהבת. האישה הזועמת, שראתה את ההודעות, החליטה לנקום עם זוג מספריים והגיעה גם לבית החולים כדי לסיים את מה שהתחילה

אישה כרתה את איבר המין של בעלה פעמיים. יוטיוב, צילום מסך
פאן ומאהבתו בבית החולים/צילום מסך, יוטיוב

פאן לונג, סיני בן 32, השתמש בפלאפון של אשתו כדי להתכתב עם המאהבת שלו הצעירה בת ב-21. כאשר פנג, אשתו ואם חמשת ילדיו, ראתה את חילופי הדברים בין השניים היא נמלאה זעם, תפסה זוג מספריים ורצה לחדר השינה - שם כרתה את איבר מינו של פאן, שישן באותה שעה.

הגבר האומלל הובהל לבית החולים, שם הצליחו הרופאים לחבר את האיבר חזרה לבעליו. כמובן שההצלחה הרפואית הזו לא מצאה חן בעיני האישה הנבגדת, שהצליחה להתגנב לחדר בו שהה בעלה ולחתוך את איבר מינו - בפעם השניה. הבעל ההמום הצליח, למרות הכאבים והדם, לרדוף אחרי אשתו החוצה ולנסות להציל את איבר מינו הכרות.

פאן לונג נאבק עם אשתו לאחר שכרתה את איבר מינו. דיילי מייל, צילום מסך
עוברי אורח צילמו את העימות בין הגבר לאשתו/צילום מסך, דיילי מייל

הצוות הרפואי שיצא החוצה כדי לראות מה קורה היה המום: "ראינו גבר שדם זורם על רגליו מכה אישה", סיפר דובר בית החולים, "הפרדנו בינהם ולקחנו אותם לטיפול, ואז היא סיפרה לנו שהיא כרתה לו את איבר מין - שוב". כשנעצרה, סיפרה לשוטרים שהשליכה את האיבר מהחלון. למרות שהאיזור נסרק בצורה מדוקדקת, האיבר לא נמצא בשום מקום והחשש הוא כי חיה משוטטת לקחה אותו.

"החולה איבד כמות גדולה של דם והובהל לניתוח חירום. מצבו הפיזי יציב, אבל הוא נמצא במצב נפשי מעורער מאוד", סיפרו הרופאים. מאהבתו של פאן הגיעה לבקר אותו, וסיפרה כי היא מתכננת להינשא לו בכל זאת. "לא אכפת לי אם הוא עקר או לא, כבר יש לו חמישה ילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully