וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הרגע המצמרר בו גבר נמלט ממלון כדי לחפש את איבר מינו החתוך

29.9.2015 / 8:26

זוג ניהל רומן במשך שנה עד שהאישה החליטה לחתוך את הקשר ביניהם וחתכה על הדרך גם את איבר המין של הבחור. המסכן נתפס במצלמות האבטחה של המלון בו קרה המקרה מנסה למצוא את איברו בזמן שתחתוניו מתמלאים בדם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

גבר נצפה השבוע כשהוא נמלט ממלון בהאנגזו, מזרח סין, כשהוא לבוש בתחתונים ומכוסה בדם. המסכן חיפש אחר איבר המין שלו - אותו חתכה המאהבת שלו - הנשואה לאדם אחר - כשחשדה שהוא בוגד בה עם מישהי אחרת. רגע, הבוגד בבוגד פטור, לא?

אדם נמלט ממלון לאחר שאיבר מינו נחתך. צילום מסך
רץ ברחוב בתחתונים לאחר שהמאהבת שלו כרתה לו את איבר המין/צילום מסך

על פי הדיילי מייל, האירוע הטרגי קרה ב-13 בספטמבר בסביבות השעה 14:00. השניים, ליאו וזאנג, נפגשו בבית המלון המקומי בו נהגו להיפגש מזה שנה כשלפתע הציעה לו זאנג כדור שינה שיעזור לו להירדם. ליאו לקח את הכדור מבלי לחשוב פעמיים ונכנס לשינה עמוקה ממנה התעורר בכאבי תופת וגילה שחלק מאיבר המין שלו נעלם. על פי הדיווחים, זאנג חתכה את איבר מינו של ליאו בעזרת מספריים וברחה מהמלון לפני שהספיק להתעורר.

ליאו סיפר לדיילי מייל שזאנג הייתה אובססיבית אליו והחלה להרגיש חסרת ביטחון בקשר שלהם כששמעה שהוא הכיר מישהי אחרת. השניים מכירים כבר עשור אך את הרומן שלהם החלו רק לפני כשנה, בזמן שזאנג כבר הייתה נשואה לאדם אחר, ממנו יש לה גם ילד.

עוד באותו נושא

גבר כמעט ואיבד את איבר מינו אחרי שננשך על ידי חברה של אשתו

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשודה ממצלמות האבטחה של המלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדים שנכחו במקום הבחינו בליאו נמלט מהמלון כשהוא לבוש בתחתוני בוקסר וירכיו מוכתמים בדם. הוא ניסה לבצע שיחה בנייד שלו וחזר למלון כדי לקחת מונית לבית החולים. על פי החשדות, הוא יצא מהמלון כדי לחפש את זאנג ואולי למצוא את איבר מינו הכרות - אך עקבותיה נעלמו. מצלמות האבטחה במלון קלטו אישה עם שיער קצר יורדת במדרגות במהירות ואוחזת במשהו שנראה כמו מספריים. המשטרה כעת חוקרת את האירוע ומחפשת אחר החשודה במעשה. חבל שהוא לא חתך את הרומן הזה לפני שהיא חתכה אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדרם של הזוג מוכתם בדם/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully