וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטיפה, הכאה ואונס: אישום נגד "האנס מהקריות" בגין עבירות מין

שלומי גבאי

4.10.2015 / 14:06

דניס טרטיאקוב מואשם במקרי אונס ובניסיונות אונס, בהן בשתי קטינות. באחד נאשם כי באחד המקרים תכנן לתקוף אישה, אך לאחר שהבחינו בו עבר לתקוף נערה אחרת בת 17 – ואנס אותה באכזריות שעה בלבד לאחר שזוהה. הפרקליטות ביקשה מעצר עד תום ההליכים

צילום: שלומי גבאי, עריכה: שניר דבוש

פרקליטות מחוז חיפה הגישה בוקר (ראשון) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד "האנס מהקריות", דניס טרטיאקוב בן ה-26, בגין מעשי אונס וניסיונות אונס באזור הצפון, בהם כלפי שתי קטינות. מיוחסות לו עבירות אונס בנסיבות מחמירות, ניסיונות אונס בנסיבות מחמירות, חטיפה לשם ביצוע עבירת מין וניסיונות חטיפה, כליאת שווא, פציעה ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין מיטל חן רוזנפלד, באוגוסט 2014 הגיע טרטיאקוב לישראל כתייר, וחודשים ספורים לאחר מכן ביצע את העבירות המיוחסות לו. מדובר בארבעה אישומים שונים, שבחלק מהמקרים אף גרם חבלות למתלוננות. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים.

לקריאה נוספת:
זיהוי סופי: די-אן-איי החשוד באונס מהקריות תואם לזה שבזירה
האנס מהקריות: הוארך מעצר התייר האוקראיני החשוד באונס בת 17
הותר לפרסום: זהו האזרח האוקראיני שנחשד כ"אנס מהקריות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
לפי כתב האישום, אנס וניסה לאנוס בשני מקרים שונים באותו היום. דניס טרטיאקוב/מערכת וואלה, צילום מסך

לפי האישום הראשון, ב-24 בינואר 2015 בסביבות השעה 6:00 בבוקר, נסע טרטיאקוב במטרונית בחיפה והבחין בנערה בת 17, שירדה באחת התחנות ופנתה לכיוון ביתה בקריית מוצקין. הנאשם עקב אחריה עד לבניין מגוריה, נכנס עמה למעלית וגרר אותה לגג בכוח תוך שהוא מכסה את פיה ואומר לה: "למעלה, למעלה, לא מבין עברית".

בין השניים התפתח מאבק. הנערה הצליחה להסיר את ידו מפיה ולצעוק לעזרה, אך הנאשם בתגובה הכה אותה באגרוף בפניה וחנק אותה. בשלב זב יצאה שכנה מדירתה והחלה לצעוק, והנאשם נמלט מהבניין. טרטיאקוב גרם לנערה לחתכים מדממים ונפיחות באפה ובשפתיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הנאשם הוביל את הנערה למחסן, סגר אחריהם את הדלת, השעין אותה לכיוון הקיר, הטיח את ראשה בקיר והפשיט אותה בכוח

בכך לא תמו מעשיו של טרטיאקוב באותו היום. כשעה בלבד לאחר מכן, הבחין "האנס מהקריות" בנערה, גם היא בת 17, צועדת בקריית ים. הוא פנה אליה כשבידיו מילון וביקש ממנה באנגלית שתעזור לו להגיע לבית הוריו. לפי כתב האישום, הוא שיקר לה במטרה לקחת אותה בכפייה למקום אחר ושם לאנוס אותה. הנערה אמרה לו כי היא ממהרת ולא יכולה לעזור לו ואף המשיכה ללכת, אבל טרטיאקוב עקב אחריה, תפס אותה וגרר אותה באלימות לשביל באזור.

שם, נכתב בכתב האישום, הוביל אותה למחסן ונטל ממנה בכוח את מכשיר הטלפון הנייד שלה, מחשש שתזעיק עזרה. הוא סגר אחריהם את דלת המחסן, השעין אותה לכיוון הקיר, הטיח את ראשה בקיר והפשיט אותה בכוח. פרטי האונס נאסרו לפרסום.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו לנערה חתכים ופצעי דקירות מרובים באזור הצוואר והפנים, בהם חתך באורך של ארבעה סנטימטרים בלחי ימין, וכן חתך עמוק בכף יד שמאל. היא פונתה לבית החולים, שם נותחה בהרדמה מלאה ונשארה לאשפוז של ארבעה ימים.

כתב אישום נגד "האנס מהקריות" במחוזי בחיפה, אוקטובר 2015. שלומי גבאי
מכחיש את המיוחס לו. טרטיאקוב בבית המשפט המחוזי בחיפה, הבוקר/שלומי גבאי

במקרה אחר, חודש אחרי שני המקרים לעיל, נאשם טרטיאקוב כי תקף אישה בשעת לילה. ב-4 בפברואר בסביבות 1:40 הגיע לחנייה בבניין בקריית חיים, עמד כמה מטרים ממכוניתה של אישה בת 40, וצעד לכיוונה. משהבחין באחיינה, כיסה טרטיאקוב את פניו ונמלט מהמקום. זמן קצר לאחר מכן הבחין בחברתה של האישה, שהייתה בדרכה אליה. הוא הגיח לעברה מתוך סמטה חשוכה וניסה לכפות את עצמו עליה בכוח, במטרה לאנוס אותה.

לפי כתב האישום, טרטיאקוב ניסה לחטוף ולאנוס אותה ואף חתך אותה בצווארה באמצעות חפץ חד, שבו הצטייד מראש, וכן קרע את חולצתה באזור החזה, אחז בה בחוזקה באזור החזה ומשך אותה בכוח לכיוון מחסן הממוקם בסמטה בקרבת מקום. בעודו מושך אותה, נטען, בעט בבטנה, דחף אותה לעבר חומה ופצע וחתך אותה בפניה, בצוואר ובחזה. האישה נאבקה בו, הכתה אותו עם תיקה, שרטה אותו ולבסוף הצליחה להדוף אותו והחלה לרוץ מהמקום. בשלב זה, נמלט גם הנאשם מהמקום. המותקפת סבלה מחתכים מרובים באזור הפנים, הצוואר והחזה ופונתה לבית חולים.

נוסף על כך, מיוחס לטרטיאקוב כי באוגוסט וספטמבר האחרונים החזיק, צרך וצפה ב-11 הזדמנויות שונות בפרסומי תועבה במחשבו האישי, הכוללים תמונות וסרטונים של קטינות ערומות בתנוחות מיניות ובביצוע אקטים מיניים. בשל כך הוא מואשם בהחזקה וצריכה של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין.

עורך הדין אולג פרגין, בא כוחו של הנאשם, אמר כי מרשו טוען לחפותו. "אנו נקבל את חומרי החקירה ונגבש את עמדתנו לאופן ניהול התיק", אמר בבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully