וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנס מהקריות: הוארך מעצר התייר האוקראיני החשוד באונס בת 17

6.9.2015 / 0:39

השופטת ציינה כי בשלב זה לא מדובר בדרגת זיהוי גבוהה של החשוד אולם נימקה את המשך המעצר בכך שזיהויו על ידי הנאנסת "מבסס את החשד הסביר". עורך דינו: "אין למרשי קעקוע על ידו השמאלית כפי שטענה הנאנסת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זיהוי ספונטני ומוטעה". החשוד לאחר מעצרו, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

שופטת בית משפט השלום בקריות, פנינה לוקיץ', האריכה הלילה (ראשון) את מעצרו של האזרח האוקראיני החשוד באונס ובניסיון אונס של שתי נערות לפני כמה חודשים בקריית חיים ובקריית ים בשלושה ימים. היא ציינה כי בשלב זה לא מדובר בדרגת זיהוי גבוהה של החשוד, אולם נימקה את ההחלטה להאריך את מעצרו בכך שזיהוי הנאנסת את החשוד "מבסס את החשד הסביר לצורך המשך מעצרו על מנת לבדוק אם הזיהוי נכון ועל מנת לאסוף ראיות נוספות אשר יהיה בהן כדי לחזק או להחליש את החשד". השופטת אסרה לפרסם את שמו של החשוד.

עורך דינו של החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, אולג פרגין, אמר בתגובה כי מדובר בטעות בזיהוי של מרשו, שהוא "אדם נורמטיבי ללא כל עבר פלילי אשר זוהה בזיהוי ספונטני ומוטעה". לדבריו, אחת הנאנסות העידה על קעקוע שנמצא על כף ידו השמאלית של האנס, ואולם למרשו אין כל קעקוע. עו"ד פרגין הוסיף כי הנערות טענו שהמקרה אירע בינואר ואילו באותו חודש היה מרשו מרותק לביתו לאחר שנפצע בתאונת עבודה. עוד ציין עורך דינו, כי הוריו של החשוד הם אזרחים ישראלים וכי הוא שוהה בארץ בשנה האחרונה במעמד תייר משום שלא זכה לקבל אזרחות מסיבות שאותן לא פירט.

עוד בוואלה! NEWS:
מכות, קללות ויריקות: עשרות תקפו כבאים במזרח ירושלים
שיערה של קרולין נתפס בגלגל הקארטינג: "נתלש לה חלק מהקרקפת"
"מנותק מהשטח": עשרות יוצאי אתיופיה מחו מחוץ לביתו של וינשטיין

קלסתרון האדם החשוד באונס שתי נשים בקריות. חטיבת דובר המשטרה
הקלסתרון של החשוד שהפיצה המשטרה/חטיבת דובר המשטרה

המעצר התאפשר אחרי שביום שישי בלילה זיהתה הנאנסת את החשוד בן ה-26 ברחוב והזעיקה את המשטרה, שלקחה אותו לחקירה. לפי עדותה של בת 16 מקריית מוצקין, היא נסעה במטרונית וכשירדה בתחנה שסמוכה לביתה, החשוד ירד אף הוא והחל לעקוב אחריה. הוא נכנס איתה למעלית בבניין מגוריה ושם ניסה לאנוס אותה. אלא שהיא התנגדה וצעקה, ובכך הצליחה להבריח אותו. עם זאת, כך לפי החשד, הוא לא נרתע די והחליט לתקוף שוב. כעבור שעה וחצי הוא תפס נערה בת 17 שהייתה בשדרות ירושלים בקריית ים, גרר אותה למקום מבודד ואנס אותה תוך שהוא גם דוקר אותה בסכין.

שתי הנערות התלוננו נגד החשוד. החוקרים הפיצו את הקלסתרון שלו והמשטרה תרה אחריו, אולם ללא הועיל. רק ביום שישי, כאמור, אירעה ההתפתחות המפתיעה כשלפנות בוקר התקשרה למוקד 100 אחת הצעירות שהותקפו בתחילת השנה ואמרה כי ראתה במקרה את החשוד שאנס אותה בזמן שטיילה ברחוב עם חברתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully