וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות, קללות ויריקות: עשרות תקפו כבאים במזרח ירושלים

6.9.2015 / 0:05

ארבעה צוותי כיבוי שהגיעו לכבות שריפה בשועפט הותקפו על ידי עשרות מתושבי השכונה. איש לא נזקק לטיפול רפואי. שתי ניידות משטרה הוזעקו למקום, אך איש לא נעצר עקב מספרם הרב של התוקפים והסכנה לחיי הכבאים

שריפת דירה ולכודים במחנה שועפט. שירותי כבאות ירושלים - להב אסף אברס,
שועפט/שירותי כבאות ירושלים - להב אסף אברס

כבאים הותקפו אמש (שבת) על ידי תושבי שכונת שועפט שבמזרח ירושלים כשהגיעו למקום על מנת לכבות שריפה. איש לא נזקק לטיפול רפואי. למרות הגעת שתי ניידות משטרה, איש מהתוקפים לא נעצר. בפיקוד כבאות והצלה ירושלים הוחלט "לפעול בכל הדרכים העומדות לרשותם, כדי למנוע ממקרים כאלו לחזור על עצמם, וכן על מנת למנוע מקרים נוספים שבהם פורעים יסכנו את חייהם של לוחמי האש".

האירוע החל כאשר ארבעה צוותי כיבוי מתחנת ירושלים הוזעקו לשכונה. כאשר הגיעו למקום, הם הבחינו כי מדובר בשריפה קטנה שכבתה ברובה לפני הגעתם. לדבריהם, בזמן שהתארגנו לכיבוי סופי של האש ולחקירת נסיבות פרוץ השריפה, החלו להתגודד סביבם עשרות מתושבי המקום. לטענתם, התושבים החלו לתקוף אותם, דחפו אותם באלימות, קיללו אותם, ירקו עליהם ואיימו על חייהם.

שתי ניידות משטרה הגיעו למקום והשוטרים ניסו לעצור את התוקפים, אך עקב מספרם הרב והסכנה לשלום הכבאים, הוחלט על נסיגת צוותי הכיבוי מהמקום. "בכבאות והצלה ירושלים רואים בחומרה רבה תקיפה של צוותי הכיבוי בצורה קשה פעם אחר פעם, ולפעמים אף כמה פעמים ביום. במקרים מסוימים מדובר בסכנת חיים מידית לצוותים, והיו תקיפות שבהן נפצעו כמה לוחמי אש", נמסר מכבאות והצלה ירושלים. "לא ייתכן מצב שבו תשתרש 'אופנה' שבה יותקפו לוחמי אש, אשר כל מטרתם היא הצלת נפש ורכוש, בצורה קשה כמעט מדי יום, עד כדי סכנת חיים בלי שתהיה לכך תשובה הולמת ונחרצת".

עוד בוואלה! NEWS:
היומן שחושף: כמה מעניינת סוגיית המסתננים את ראש הממשלה?
פיגוע ההצתה בכפר דומא: הידרדרות במצבה של האם ריהאם דוואבשה
שיערה של קרולין נתפס בגלגל הקארטינג: "נתלש לה חלק מהקרקפת"

(עדכון ראשון: 23:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully