וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע ההצתה בכפר דומא: הידרדרות במצבה של האם ריהאם דוואבשה

אם המשפחה מצויה בסכנת חיים בבית החולים שיבא, לאחר שהלילה מצבה החמיר והוא מוגדר אנוש. ריהאם, ששכלה את בעלה ובנה בן השנה בהצתת ביתם לפני כחודש, עברה ניתוח להשתלת עור אולם מצבה לא השתפר

צילום: שלומי גבאי, רויטרס; עריכה: מתן חדד

(אביה של ריהאם בריאיון לוואלה! NEWS לפני כשבוע)

חלה החמרה במצבה של ריהאם דוואבשה, שנפגעה קשות בפיגוע ההצתה בכפר דומא ומאושפזת כחודש בבית החולים שיבא בתל השומר, ומצבה מוגדר אנוש. מאז התאשפזה מוגדרת ריהאם בסכנת חיים ונמצאת במחלקת טיפול נמרץ. לפני כשלושה שבועות, עברה ניתוח להשתלת עור יחד עם בנה אחמד בבית החולים, אולם מצבה לא השתפר.

עוד בנושא:
שיפור במצבו של אחמד דוואבשה: "סבא, תבקש מאבא שייקח אותי מכאן"
"מצב חרדתי קשה": ילדי כפר דומא מפחדים מפיגוע יהודי נוסף
"באנו לבקש סליחה": עצרת תפילה למען נפגעי הטרור היהודי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ריהאם יחד עם סעד ועלי שנהרגו בפיגוע/מערכת וואלה, צילום מסך

אביה, חוסיין דוואבשה, סיפר לפני כשבוע בראיון לוואלה! NEWS על מצבה. "היא יציבה, אבל במצב קשה", אמר אז. "יש לה זיהומים, ובכל יום עושים לה טיפול עד שהם ייעלמו ויסיימו לה את ההשתלה. זה לוקח הרבה זמן. הרופאים אומרים לי: 'הבת שלך במצב קשה, אבל היא חזקה'".

בפיגוע הצתה בכפר דומא לפני כחודש נהרג עלי, בנה בן השנה של ריהאם. לאחר כשבוע, מת מפצעיו גם בעלה, סעד, בבית החולים סורוקה. עם זאת, מצבו של בנה אחמד, בן ארבע, משתפר אט אט והוא מסוגל לתקשר עם הסביבה. "הוא מבקש ממני: 'תתקשר לאבא שלי ותגיד לו שיבוא וייקח אותי מכאן. אני לא רוצה להיות פה'. זה מצב ממש לא טוב", סיפר הסב חוסיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully