וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוותיקן אישר: האפיפיור נפגש עם זוג הומואים בעת ביקורו בארה"ב

3.10.2015 / 4:31

אחד מבני הזוג נחשב לתלמיד קרוב של פרנציסקוס, אף טען כי זכה לחיבוק ממנהיג הכנסייה הקתולית. מפגש נוסף שזכה לכותרות בעולם היה עם קים דייוויס, הפקידה מקנטאקי שסרבה להנפיק רישיון נישואים לזוגות גאים

האפיפיור פרנציסקוס נפגש אמש (שישי) עם זוג הומואים בשגרירות הוותיקן בוושינגטון בעת ביקורו האחרון בארצות הברית – כך אישר הוותיקן בהצהרה לרשת החדשות CBS. "יאגו גראסי, סטודנט ארגנטיני לשעבר של פרנציסקוס, אשר נפגש עמו פעמים רבות, הציג את אמו וכמה מחבריו לאפיפיור בביקורו", אמר דובר הוותיקן והוסיף כי "כפי שציין בעבר, האפיפיור ככומר שומר על קשרים אישיים רבים עם אנשים שונים ברוח של חסד, ברכה ודיאלוג".

לדבריו של גראסי, האפיפיור הסכים להיפגש עמו ועם בן זוגו איוואן ואפילו "לתת לו חיבוק". הוא ציין כי השלושה לא דנו בעניינים הנוגעים לזכויות הקהילה הגאה בארצות הברית ובעולם.

עוד בוואלה! NEWS:
כשפתח יחזור לבצע פיגועים – הגדה המערבית תבער
נערה בת 16 נורתה בבנימין כשישנה בסוכה; מצבה קל
אובמה מזהיר: "המעורבות של רוסיה בסוריה היא מתכון לאסון"

האפיפיור פרנציסקוס מבקר בהוואנה, קובה, 20 בספטמבר 2015. רויטרס
צמד מפגשים שנויים במחלוקת. האפיפיור/רויטרס

מוקדם יותר השבוע דווח כי האפיפיור נפגש במהלך ביקורו בארצות הברית עם קים דייוויס, פקידת רישום אוכלוסין אמריקנית, שעמדה במרכז של סערה חברתית בארצות הברית לאחר שסירבה להנפיק רישיונות נישואים להומואים ולסביות "בשם האלוהים" ונעצרה. עורך הדין של דיוויס טען כי הוותיקן יזם את הפגישה בין השלושה ולדבריו הוא "הודה לה על האומץ שהפגינה והפציר בה להישאר חזקה". בוותיקן סירבו לאשר את הדברים ואף טענו שלא הם אלו שיזמו את הפגישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully