וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 16 נפצעה מירי תועה בבנימין כשישנה בסוכה; מצבה קל

3.10.2015 / 2:46

הנערה נפצעה ברגלה כאשר ישנה בסוכת המשפחה שבהתנחלות כוכב יעקב. על פי ההערכות, לא מדובר באירוע על רקע לאומני. היא קיבלה ממד"א טיפול רפואי ראשוני במקום ופונתה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים

עריכה: שניר דבוש

(זוג הורים מבנימין נרצח בירי ליד אלון מורה שבשומרון, יום חמישי)

נערה בת 16 מהתנחלות כוכב יעקב שבבנימין נורתה ברגלה ונפצעה הלילה (שבת) באורח קל בעת שישנה בסוכה שמחוץ לביתה. ככל הנראה, מדובר בירי תועה. הנערה קיבלה ממד"א טיפול רפואי ראשוני במקום, והועברה להמשך טיפול בבית החולים הדסה הר הצופים. צה"ל פתח בסריקות אחר היורה.

כמו כן, אמש נפצע באורח קל ילד בן חמש מפגיעת קליע בביתו שבלוד. על פי החשד, הילד ישב עם משפחתו במרפסת דירתם בעיר, וקליע תועה שנורה מתחת לבית הגיע אל המרפסת ופגע בו. הילד פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים אסף הרופא.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
כשפתח יחזור לבצע פיגועים – הגדה המערבית תבער
אובמה מזהיר: "המעורבות של רוסיה בסוריה היא מתכון לאסון"
נתניהו נפגש עם קרי: "הרצח בשומרון לא יעבור בלי תגובה"

ג'יפים צבאיים של החטיבה המרחבית יהודה בסריקות אחר הנערים הנעדרים בגדה, 13 ביוני 2014. יותם רונן
ג'יפים צבאיים של החטיבה המרחבית יהודה בסריקות אחר הנערים הנעדרים בגדה, 13 ביוני 2014/יותם רונן

ביום חמישי נרצחו זוג הורים מההתנחלות נריה, גם היא בבנימין, כשנורו באזור שבין ההתנחלויות איתמר לאלון מורה שבשומרון. הזוג, איתם ונעמה הנקין, נסע בכלי רכב מאלון מורה יחד עם ארבעה מילדיהם, בני תשע, שבע, ארבע ותינוק בן חצי שנה, שלא נפגעו באירוע. לפי הערכה ראשונית, המתבססת על ממצאי הזירה, לפחות שני מחבלים עצרו את המכונית, פתחו את הדלת וירו מטווח קרוב בזוג ההורים. לא ברור אם היה רכב שחיכה להם או שהם נמלטו רגלית מהמקום. כוחות רבים ביצעו סריקות אחרי הרכב שנמלט.

אב המשפחה, הרב איתם הנקין, בוגר ישיבת ההסדר קרית ארבע, הוא בנו של הרב יהודה הנקין, ראש מדרשה מוכר בציונות הדתית. אמו משמשת ראש מדרשת "נשמת" לנשים בירושלים. אם המשפחה, נעמה הנקין, היא יזמית מיתוג ותוכן למעצבים.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully