וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תושב ירושלים תקף בת תשע שהגיעה לאחל לו שנה טובה

יהושע בריינר

30.9.2015 / 17:45

יצחק דרי, בן 53 מירושלים, מואשם כי ביצע מעשים מגונים בילדה לאחר שהגיעה לברכו ביחד עם אחיה. לפי כתב האישום, הוא נישק אותה, נגע באיבר מינה, ואף איים כי "יעניש אותה" אם תספר. מעצרו הוארך

אילוסטרציית עצור. ShutterStock
הנאשם הרים את הילדה, נגע באיבר מינה וביצע בה מעשה מגונה/ShutterStock

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (רביעי) כתב אישום חמור לבית משפט השלום בעיר נגד יצחק דרי, תושב העיר בן 53, בגין ביצוע מעשים מגונים בילדה בת תשע בסמוך לסוכתו, לאחר שזו הגיעה עם אחיה הקטן לברך אותו ואת משפחתו בברכת שנה טובה. בין היתר, מואשם דרי בעבירות של מעשה מגונה ושיבוש הליכי משפט.

על פי כתב האישום, בערב ראש השנה הגיעה המתלוננת יחד עם אחיה לדירתו של דרי, המתגורר עם משפחתו בסמוך לדירת הילדה. באותה העת, עסק דרי בבניית סוכה על גג ביתו. השניים עלו לגג כדי לברך את דרי, ובשלב מסוים אחיה של המתלוננת עזב את המקום והשאירה לבד עם הנאשם. על פי החשד, בנקודה זו דרי הרים את הילדה על מנת "להראות לה את הנוף מהגג", תוך שהוא נגע באיבר מינה וביצע בה מעשה מגונה.

בהמשך, על פי החשד, אמר דרי למתלוננת "את כמו בת בשבילי" וביקש לנשק אותה. כשלא הגיבה לבקשתו, הוא החל לנשק אותה בפיה וללטף אותה באזור החזה ובאיבר המין. הוא אף אמר לה כי אם תספר לאמה על המקרה הוא "יעניש אותה".

בית המשפט האריך את מעצרו. בימים הקרובים יתקיים דיון בבקשה לעצרו עד תום ההליכים.

לקריאה נוספת:
חקירה נגד המועמד המוביל למפקד מצ"ח: "תפר מכרזים ומינה מקורבים"
ישראל חוששת לשתק את חמאס ומשלמת בשחיקת ההרתעה
בעקבות עתירת הפלסטינים: המדינה תכשיר מאחז בבנימין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully