וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תיירת נפצעה מאישימאבן": הרשת סוערת בגלל ציוץ של אורן חזן

תיירת יפנית נפצעה קל בראשה מאבנים שיודו על ידי פלסטינים בחברון. הח"כ מהליכוד בחר להפוך את העניין לבדיחה וספג ביקורת חריפה: "אתה מודע לעובדה שנבחרת כח"כ ולא כסטנדאפיסט?"

צילום: חברים לשעת צרה, עריכה: טל רזניק

עוד פרובוקציה מבית היוצר של סגן יו"ר הכנסת: תיירת יפנית נפצעה אחר הצהריים (שלישי) באורח קל מאבנים שיודו לעבר חסם "שוטר" שבחברון. היא פונתה עם חבלה בראשה לבית חולים בירושלים - כך דיווח ארגון הצלה יו"ש. אלא שעל אף חומרת האירוע, היה מי שבחר להגחיך את התקרית ולהפוך את העניין לבדיחה.

"תיירת יפנית נפגעה בפיגוע בחברון על ידי מיידה אבנים או בשמו המסורתי ביפן - אישימאבן", כתב ח"כ אורן חזן (הליכוד) בעמוד הטוויטר שלו. התגובות הנזעמות על הציוץ המתלוצץ לא איחרו לבוא. "אתה מודע לעובדה שנבחרת לכהן כחבר כנסת ולא כחבר ב"דומינו גרוס" (חבורת סטנד-אפ)", כתב אחד הגולשים, ואחר הוסיף: "אחי, הדובר שלך זה נאור ציון?".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
"מפחיד": נהג אוטובוס מסמס בנייד תוך כדי נסיעה. צפו בתיעוד
המהפנט בדק - כמה פעמים גבר מסתכל על נשים?
בשיאו של החג: עיכובים בעשרות המראות ונחיתות בנתב"ג

מצייצים נוספים הביעו פליאה על הבדיחה, שבאה על חשבונה של אישה שהייתה קורבן לפיגוע אבנים. "תגיד בבקשה שלקחו לך את הטלפון", נכתב וגם: "איזה באסה לנו שאתה, אתה". היו גם גולשים שהחזירו לח"כ חזן באותה המטבע וכתבו לשאר העוקבים: "גאון, אולי נריץ אותו לכנסת" וגם: "די, אל תדברו אליו בצורה כזאת, הוא עוד ייפגע ולא ייתן לנו לשחק איתו בארגז חול". תחת כל אלה היו גם שהביעו תמיכה בדבריו של הח"כ מהליכוד וכתבו לו: "יישר כוח", ו"אתה הקול השפוי בכל הברדקיה הזאת".

הציוץ של ח"כ אורן חזן בעקבות יידוי האבנים שממנו נפגעה תיירת יפנית בחברון. טוויטר, צילום מסך
הציוץ שהצית סערה/צילום מסך, טוויטר

מוקדם יותר ביקר ח"כ חזן את התקרית בהר הבית, שבמהלכה תועד ח"כ ג'מאל זחאלקה (הרשימה המשותפת) מקלל את המתפללים היהודים שעלו להר הבית וקרא לעברם: "פושעים מטורפים, לכו לעזאזל".

"לא פלא שנזרקים אבנים ובקבוקי תבערה מתוך המסגד כאשר אלה הם מנהיגיהם", אמר בתגובה לדברים הללו ח"כ חזן ותקף ישירות את יריבו: "בזמן ש'טרוריסט המילים' זחאלקה ממשיך להסית בחופשיות ונהנה מחסינות פרלמנטרית, יהודים עטופים בטלית לא יכולים להגיע בחופשיות ובבטחה לכותל המערבי. עד מתי יימשך החלם?".

אלא שבאופן אירוני למול הדברים שכתב כמה שעות מאוחר יותר לגבי התיירת היפנית, ציין ח"כ חזן בנוגע לנושא המתיחות בירושלים כי "יש להבין שגם מילים, כמו אבנים, הם (הטעות במקור) טרור לכל דבר!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אורן חזן מגיע למרכז הליכוד, יוני 2016. מגד גוזני
ח"כ חזן/מגד גוזני

בתגובה לדברים הללו אמר ח"כ חזן: "הרגילו אותנו שפיגועי אבנים הפכו דבר שבשגרה. לא רק שהם לא נמצאים על סדר היום - לרוב טרור האבנים כלל לא מדווח בתקשורת. היום הוכח שוב שהטרור לא מבדיל בין דם. לצערי התקשורת מתעוררת רק כאשר אני משחרר ציוץ לא שגרתי. מבחינתי רציתי להביא את הנושא לשיח ציבורי והצלחתי. למה הייתי צריך להשתמש בסגנון פחות מקובל? לתקשורת הפתרונים".

הציוץ של חזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully