וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפנט בדק - כמה פעמים גבר מסתכל על נשים?

29.9.2015 / 9:30

פתרון אידיאלי לכל אישה חשדנית: צעירה ביקשה שיהפנטו את החבר שלה לסטור לעצמו בראש בכל פעם שהוא מסתכל על אישה אחרת. הסימן האדום על המצח מוכיח את מה שכולנו כבר יודעים על המין הגברי: הם חושבים רק על סקס

גבר הופנט לסטור לעצמו בכל פעם שהוא מסתכל על אישה אחרת/E4 look into my eyes

כך תדעי שהחבר שלך מסתכל על בנות אחרות: ג'מה וסקוט, זוג מאושר, נבחרו לקחת חלק בניסוי מסקרן בו ג'מה תיחשף בפעם הראשונה למחשבות הפנימיות של בן זוגה - ואנחנו לא בטוחים שהיא תהיה כל כך מרוצה לגלות מה עובר לו בראש. במסגרת הניסוי, המהפנט המקצועי, ארצ'י מנרס, היפנט את סקוט וגרם לו להתוודות בכל פעם שהוא בוחן בעיניו אישה אחרת מלבד חברתו. החברה החשדנית שמודעת למבטים שהוא זורק לנשים שעוברות לידו לא תיארה לעצמה שהחבר שלה לא מפסיק להסתכל על נשים אחרות - ועוד בזמן שהוא יושב מולה. הכי גבר טיפוסי.

גבר הופנט לסטור לעצמו בכל פעם שהוא מסתכל על אישה אחרת. E4, צילום מסך
סקוט מדמיין שלישייה/צילום מסך, E4

הניסוי הביזארי הזה יוצג במלואו בתוכנית החדשה "הסתכל לי בעיניים" שתעלה השבוע בערוץ E4. "הוא חבר נהדר", מספרת ג'מה בקטע קצר שהגיע לידיי 'מייל אונליין', "אבל הוא תמיד מביט בנשים שעוברות לידו במבט ערמומי כזה". בקטע נראים השניים יושבים בבית הקפה כשאז מנרס, היושב לידם, נכנס לפעולה ומרדים את סקוט. לפני שהוא מעיר אותו חזרה, הוא מורה לו שבכל פעם שהוא יבחן אישה אחרת, הוא יגיד את המילה "הסתכלתי" ויתן לעצמו מכה בראש.

ג'מה ההמומה לא האמינה שישאר לו סימן אדום על המצח מרוב המכות שהוא יתן לעצמו, "באמת לא ידעתי שהוא מסתכל על נשים אחרות כל כך הרבה", היא סיפרה. התנהגותו של סקוט הופכת להיות אפילו מצחיקה יותר כשמלצרית נאה (בילומה של שחקנית) הופיעה בפני הזוג והציעה לקחת מהם הזמנה. אז בכלל כמות הסטירות הכפילה את עצמה.

עוד באותו נושא

ניסוי מסעיר: האם גברים יעירו לאישה שמסתובבת עם ישבן חשוף?

לכתבה המלאה
בחור הופנט לסטור לעצמו בכל פעם שהוא מסתכל על אישה אחרת. E4, צילום מסך
סקוט יצא עם סימן אדום מהמכות שנתן לעצמו/צילום מסך, E4

אם זה לא מספיק, מנרס בחר להמשיך להתעלל במסכן והרדים אותו שוב - כשהפעם הורה לו להביע את הרגשתו בכל פעם שעולה לו בראש מחשבה אירוטית. כשהעיר אותו, סקוט לא רק המשיך לסטור לעצמו - הוא גם התחיל להתנועע בהתרגשות על הכיסא בכל פעם שעלתה בראשו מחשבה אירוטית - וגם הפעם התנועות חזרו על עצמן שוב ושוב כמעט ללא הפסקה. למזלו, ג'נה לקחה את הדברים ברוח טובה וסיפרה שעל אף שהופתעה מתוצאות הניסוי, היא לא מתכוונת לתת לזה להרוס את הקשר שלהם. גם ככה את המכות שלו הוא כבר קיבל.

ג'מה מביטה בחבר שלה משתטה. E4, צילום מסך
חכה חכה מה אני אעשה לך בבית/צילום מסך, E4

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully