וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האם זרים יממשו את "הקוד הגברי" כדי לעזור לזר להתחמק מלהתפס בבגידה?

28.8.2015 / 10:48

משתמש יוטיוב החליט לעשות ניסוי ולבדוק האם גברים זרים לחלוטין יספרו שבילו איתו בלילה כדי להסתיר מזוגתו שבגד בה. כמה זרמו עם הרעיון, כמה דחו אותו ומה היה לחברה להגיד?

Aria Inthavong

אנשים לא נוהגים לדבר על זה, אבל כל הגברים בעולם חיים לפי ספר חוקים סודי, סוג של תורה עליה לא מדברים אף פעם, אבל מיישמים על בסיס יומי. משתמש יוטיוב בשם אריה אינת'וונג החליט לבדוק האם אחד החוקים הפופולארים ביותר, "Bros before hoes" ("גברים לפני נשים" או "אחים לפני זיונים" בתרגום חופשי), עומד במבחן המציאות.

הרעיון מאחורי החוק פשוט: גברים תמיד יעמדו זה לצד זה ולא יתנו לאישה לעמוד ביניהם. אריה החליט לבדוק האם הכלל תקף גם לגבי גברים זרים, ויצא בליווי מצלמה נסתרת וידידה לערוך ניסוי חברתי בעל תוצאות מפתיעות במיוחד. הוא ניגש לגברים זרים וביקש מהם שיעזרו לחפות עליו בפני זוגתו.

ניסוי שבודק את "הקוד הגברי". דיילי מייל, צילום מסך
"ברור שאני מכיר אותו, אנחנו חברים מגיל שש!"/צילום מסך, דיילי מייל

השיטה הייתה פשוטה: אינת'וונג ניגש לגברים זרים אותם ראה ברחוב ולחש להם "זאת חברה שלי, היא עצבנית. תעזור לי, תחפה עלי". בת הזוג הפיקטיבית הגיעה למקום לפני שהוא הספיק להסביר מה השתבש, והגברים מצאו עצמם מסנגרים על גבר זר בפני זוגתו הזועמת, שלא חסכה בשאלות על ה"חברים" החדשים.

רוב הגברים לא חשבו פעמיים לפני שבדו מליבם סיפור שלם כדי להציל את הזר הבוגדני מציפורני חברתו, שטענה כי ישבה בבית ובכתה בזמן שהחבר הבריז לה והקשתה בשאלות. למרות שרוב הזרים בסרטון לא היססו לעזור, שניים החליטו לא לשתף פעולה ואחד מהם אפילו טען כי מסכת השקרים לא תעבוד לעולם. כנראה שהמין הגברי לא אבוד לחלוטין.

עוד בנושא:
מה שעשתה האישה שגילתה שבן זוגה בגד בה הפך אותה ללהיט
האישה גילתה שבעלה בוגד וכרתה את איבר מינו - פעמיים
צפו: תפסה את החבר בוגד והשמידה לו את הרכב - בשידור ברדיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully