וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תפסה את החבר בוגד והשמידה לו את הרכב - בשידור ברדיו

בחורה בת 25 קנתה לבן זוגה רכב BMW כדי שיוכל למצוא עבודה. כשתפסה אותו בוגד בה במושב האחורי של הרכב היא פנתה לתוכנית רדיו שנוקמת בבוגדים ודאגה שהוא ישלם

תחנת רדיו עזרה לאשה נבגדת להשמיד את הרכב של בעלה/the Ex Men

גבר שנתפס בוגד בחברתו שילם על כך מחיר יקר, כשהיא דאגה לנפץ לרסיסים את רכב ה-BMW האהוב שלו – בשידור חי ברדיו. קארו ווגל, בת 25 מאוסטריה, תפסה את בן זוגה, כריס רות' בן ה-27, כשהוא בוגד בה – במושב האחורי של הרכב שלו. אם זה לא מספיק, את הרכב הזה היא עצמה קנתה לו בכדי לעזור לו למצוא עבודה.

"רתחתי מזעם עליו", היא אמרה לאחר מכן, "קניתי לו את הרכב הזה כמתנה ואז מצאתי אותו מז**ן בו איזו בחורה זולה, במושב האחורי. זה היה פשוט יותר מדי".

ווגל הרותחת רצתה לנקום בחבר הבוגדני ומצאה את הדרך – היא פנתה לתחנת רדיו מקומית בה משודרת תוכנית בשם "אקס מן", שמגישיה עוזרים לבני זוג נבגדים לנקום. "שמעתי על התוכנית הזאת והחלטתי שהדרך הכי טובה לנקום בו היא ליצור איתם קשר".

אחרי שכתבה לתוכנית וסיפרה להם את מה שעבר עליה, המגיש (שקורא לעצמו קפטן לוק), קיבל את בקשתה והנקמה יצאה לדרך. הוא צילם את עצמו משמיד את הרכב של החבר הבוגד עם פטיש, גרזן ואלת בייסבול. לאחר מכן הוא לקח טרקטור בכדי להשמיד גם את המנוע סופית. קארו צפתה בהרס בהנאה: "הם הרסו את הרכב בצורה יסודית. זה היה כיף גדול ואני לא מתחרטת".

תפסה את החבר בוגד והשמידה לו את הרכב - בשידור ברדיו. יוטיוב, צילום מסך
"הם הרסו את הרכב בצורה יסודית. זה היה כיף גדול ואני לא מתחרטת"./צילום מסך, יוטיוב

התמונות של ההרס פורסמו ברשת וההקלטה שודרה בתוכנית הרדיו. החבר הבוגד, שעדיין אין לו עבודה וכעת גם אין לו רכב, לא היה משועשע ונשמע צועק על השדרנים שהתקשרו אליו לקבלת תגובה: "אתם משוגעים?! זה היה הרכב שלי, אתם פשוט דבילים".

עוד בנושא
בזמן הסקס: גילתה שהחבר בוגד – ונשכה את איבר מינו
צפו: החבר הטוב צילם את האישה בוגדת עם הברמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully