וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב ראשון לציון הזמין את ידידתו לביתו - ואנס אותה

29.9.2015 / 14:43

תושבת העיר בת 23 הגישה תלונה במשטרה נגד מכר שלטענתה אנס אותה בביתו לאחר ששבו מבילוי משותף. בחקירתו טען החשוד כי יחסי המין נעשו בהסכמה מלאה. הוא יובא היום להארכת מעצר

שוטר עוצר גבר. ShutterStock
הזמין אותה לביתו בתום הבילוי/ShutterStock

צעירה בת 23 מראשון לציון התלוננה הבוקר (שלישי) במשטרה כי היא נאנסה הלילה על ידי ידיד שעמו בילתה. מהתלונה עולה כי הגבר הזמין אותה לביתו בתום בילוי משותף, ובעת שהיו לבדם הוא תקף אותה מינית, לטענתה, ואנס אותה.

בעקבות התלונה הוא נעצר על ידי חוקרי משטרת ראשון לציון, בפיקודו של ניצב-משנה איציק מנשה, והובא לחקירה. בחקירתו טען החשוד כי יחסי המין התקיימו בהסכמה מלאה. בשעות הקרובות יבקשו במשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

בסוף אוגוסט נעצר תושב ראשון לציון, בן 27, בחשד לאונס צעירה שהכיר במועדון באזור התעשייה הישן. על פי החשד, הצעיר עקב אחר הצעירה שניסתה להימלט ממנו במונית, ובשיחה עמה הצליח לשכנעה לרדת ממנה ולנסוע עמו. נהג המונית, שבפניו הביעה מוקדם יותר הצעירה את חששה מהחשוד, יצר קשר עם מוקד 100 וסיפר על המקרה, ואף מסר לשוטרים את מספר לוחית הרישוי של הרכב שעקב אחריו ושאליו עלתה הצעירה. כוח משטרה שהגיע לביתו של החשוד איתר במקום את המתלוננת, שטענה בפני השוטרים כי נאנסה. בחקירתו טען הצעיר כי השניים קיימו יחסי מין בהסכמה.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לרצח: גופת אישה כבת 30 נמצאה בדירה באריאל
שליש מהעובדים "חלו" - הופסקה תנועת הרכבת הקלה בירושלים
נעצרו שני חשודים בהצתת תחנת הדלק בעלי: "נקמה על רצח דוואבשה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully