וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו שני חשודים בהצתת תחנת הדלק בעלי: "נקמה על רצח דוואבשה"

29.9.2015 / 11:27

עזת קואריק ועטא עבדאת, בני 22 ו-23 מהכפר עורתא שליד שכם, הודו בחקירתם כי שרפו תחנת דלק בסמוך להתנחלות בחודש שעבר בתגובה למותו של התינוק עלי, שביתו בכפר דומא הוצת על יושביו. התיק הועבר לפרקליטות הצבאית להגשת כתב אישום

צילום מסך

חוליה של פעילי טרור נעצרה באחרונה בחשד ששניים מחבריה היו מעורבים בהצתת תחנת הדלק סמוך ליישוב עלי שבשומרון בחודש שעבר – כך הותר היום (שלישי) לפרסום. הם נעצרו לאחר פעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי (שב"כ), צה"ל ומחוז יהודה ושומרון במשטרה.

החשודים בהצתה הם אחמד עצאם עטא עבדאת, בן 23, ומג'די גלאל עזת קואריק, בן 22, תושבי הכפר עורתא שנמצא בסמוך לשכם. מעצרם התאפשר הודות לערנות של עדת ראייה ובדיקה של צוות מז"פ. בחקירתם הודו השניים בביצוע המעשה. תיק החקירה בעניינם הועבר לפרקליטות הצבאית ביהודה ושומרון לצורך הגשת כתב אישום נגדם.

לקריאה נוספת:
בשל המצב הכלכלי: מספר שיא של מסתננים מעזה מאז "צוק איתן"
בתגובה לירי - צה"ל תקף בסוריה: "אסד חצה קו אדום"
נעצרו ארבעה חשודים במעורבות בפיגוע האבנים בערב ראש השנה

מג'די גלאל עזת קואריק ואחמד עצאם עטא עבדאת  מהכפר עורתא -מעורבים בהצתת תחנת הדלק ביישוב עלי שבשומרון, ב-14 באוגוסט 2015.. שב"כ,
נקמו את מותו של דוואבשה. עבדאת וקואריק/שב"כ

מהחקירה עולה כי קואריק, יוזם הפיגוע, הוא שנהג במכונית, ואילו עבדאת השליך את בקבוק התבערה שהצית את השריפה בתחנת הדלק. לטענתם, הם עשו זאת כנקמה על מותו של התינוק עלי דוואבשה, שנשרף למוות כתוצאה מהצתת ביתו בכפר דומא בסוף חודש יולי.

המקרה אירע ב-16 באוגוסט בתחנת הדלק בכביש 60, בסמוך להתנחלות. מתיעוד המקרה עולה כי שני פלסטינים רעולי פנים נכנסו למקום, שלא היה מאויש, שפכו בנזין סביב המשאבות וזרקו בקבוק תבערה לעברן. ארבעה צוותים השתתפו בכיבוי הדליקה. לא היו נפגעים.

עוד באותו נושא

תיעוד: אלמונים מציתים את תחנת הדלק בשומרון

לכתבה המלאה
תחנת דלק שהוצתה בכביש 60 בשומרון, הסמוך להתנחלות עלי. חטיבת דובר המשטרה
תחנת הדלק שהוצתה, ליד ההתנחלות עלי, בחודש שעבר/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully