וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ימים לאחר שנעצר בחשד לרצח כפול: אלי מוסלי שוחרר

24.9.2015 / 13:17

ראש ארגון הפשע נעצר השבוע בחשד למעורבות ברצח דניאל סמרה ואוהד פרנקו משום ששהה בחו"ל בזמן גל המעצרים בתיק. היום הוא שוחרר בעקבות הודעת המשטרה כי אין די ראיות על מנת להעמידו לדין. עורך דינו: "המעצר היה מיותר"

צילום: דוד קורן עריכה: שניר דבוש

(מעצרם של חברי ארגון הפשיעה של מוסלי, בחודש אפריל)

העבריין אלי מוסלי, שנעצר בשבוע שעבר בחשד למעורבות ברצח הכפול של אוהד פרנקו ודניאל סמרה בשנת 2012, שוחרר היום (חמישי) ממעצר. שופט בית משפט השלום בראשון לציון, מנחם מזרחי, קיבל את ההחלטה בעקבות הודעת המשטרה כי אין די ראיות על מנת להעמיד את מוסלי לדין. "כפי שסברתי לפני שלושה ימים, המעצר היה מיותר", אמר עו"ד מוטי כץ, בא כוחו של מוסלי. "מדובר במעצר תקשורתי, כל החומר היה גלוי, זה היה ברור לי וגם לשופט מזרחי, שאין צורך בהארכת המעצר משלא הוגש נגדו כתב אישום".

עוד בוואלה! NEWS:
ערב הסעודית: 310 הרוגים ומאות פצועים בתפילות חג הקורבן
"שיישבו בשקט": אסיר ביטחוני לשעבר השליך רימון לישיבה ביפו
הירש על הסרת מועמדותו: "עברתי מסע השמצות, חיה בנו רוח רעה"

ראש ארגון הפשע אלי מוסלי, בית משפט השלום ראשל"צ. ספטמבר 2015. דוד קורן
"מעצר תקשורתי". אלי מוסלי בבית המשפט המחוזי בראשון לציון, השבוע./דוד קורן

מוסלי נעצר בשבוע שעבר משום שהיה בחו"ל בעת גל המעצרים שאירע בחודש אפריל ובו נעצרו כ-20 חשודים המשתייכים לארגון הפשע של האחים מוסלי הפועל באזור המרכז. עם שובו לישראל הוא נלקח לחקירה ומעצרו הוארך בשלושה ימים. עורך דינו טען בפני בית המשפט כי המעורבות של מרשו בכתב האישום "עמומה למדי וגם מנוסחת בצורה עמומה". עוד אמר, כי מוסלי ידע שהוא מופיע בכתב האישום ושלא הייתה לו שום סיבה לחשוש לחזור לארץ.

כמו כן, לפני ארבעה חודשים גובשה תשתית ראייתית להגשת לכתבי אישום נגד כמה מחברי ארגון הפשיעה, בהם אלון מימון, האחים רועי ושי אשולי, קובי מרציאנו, ליאור גרינברג, ניר דבח, אביאל ווהל ועמרם כהן. הם נחשדו במעורבות בכמה מקרי רצח, בהם זה של פרנקו וסמרה, בקשירת קשר למעשי רצח, בהחזקת אמצעי לחימה ועוד. החוקרים טענו בזמנו כי חיסולו של אבי דוד, אחד ממקורביו של יוסי מוסלי בבת ים לפני כארבע שנים, הובילה לסכסוך הדמים בין ארגון הפשיעה של המשפחה לזה של חסין.

לפי החוקרים, אנשי מוסלי חיסלו לפחות שלושה אנשים כנקמה על הרצח שהם ייחסו לחסין ולאנשיו, החיסול הכפול וכן הרצח של ברוך כהן מבת ים. הם התכוונו לחסל גם את חסין עצמו אך לא עלה בידם לעשות כן. נגד חסין הוגש כתב אישום בגין הרצח, אולם הוא זוכה בבית המשפט המחוזי בתל אביב, והפרקליטות ערערה על כך לבית המשפט העליון.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי מוסלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully