וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גננת בתל אביב נעצרה בחשד להתעללות בפעוט, האם חשודה בהזנחה

22.9.2015 / 8:28

הפעוט בן השנה וחצי הובא לבית החולים איכילוב על ידי אמו, נתינה זרה בת 47, ובבדיקה נמצאו שברים בגולגולתו ובצלעותיו. בחקירה התברר כי האם מותירה אותו בגן כל שעות היממה ולנה בעיר אחרת. היא ומפעילת הגן, נתינה זרה בת 48, יובאו היום לדיון בהארכת מעצרן

גן ילדים בשכונת התקווה בתל אביב שבו התגלה מקרה התעללות בפעוט, ספטמבר 2015. יותם רונן
גן הילדים בשכונת התקווה בתל אביב/יותם רונן

שוטרי תחנת שכונות עצרו שלשום (ראשון) גננת, נתינה זרה בת 48 מתל אביב, בחשד שהתעללה בפעוט בן שנה וחצי שהיה תחת השגחתה וגרמה לו לחבלות. אמו של הפעוט, נתינה זרה בת 47, נעצרה אף היא בחשד להזנחתו. שתי הנשים יובאו היום לדיון בהארכת מעצרן בבית משפט השלום בתל אביב. הפעוט הועבר לטיפולן של רשויות הרווחה בעיר.

מקרה ההתעללות התגלה כשאמו של הפעוט הגיעה לבית החולים איכילוב בעיר. בבדיקה במרכז הרפואי נמצאו שברים בגולגולתו, וכן שברים שכבר התאחו בצלעות. לאחר הבדיקות הזעיקו הרופאים בבית החולים את השוטרים והם עצרו את האם בחשד שהתעללה בבנה.

בחקירה סיפרה האם כי בנה שוהה במשך רוב שעות היום בגן בשכונת התקווה בעוד היא עובדת ברמת השרון. בעקבות כך נעצרה ביום ראשון גם מפעילת הגן. במהלך החקירה התחזק החשד שהיא זו שגרמה את החבלות לפעוט. המשטרה בודקת אם ילדים נוספים נפגעו מטיפולה של החשודה. הגננת מכחישה את מעורבותה אולם שוטרי תחנת שכונות מצאו ראיות לכאורה שמחזקות את החשד כי היא זו שגרמה לפגיעה בפעוט.

מחקירת מפעילת הגן עולה שלמעשה הילד נמצא בגן כל שעות היממה כיוון שהאם נותרת ללון בעיר שבה היא עובדת. הגננת אמרה בעדותה שהבחינה כי הילד אינו כשורה ולכן פנתה לאם כדי שזו תבוא לאסוף לאותו, אך האימא התעלמה מבקשתה. החקירה מנוהלת בהובלתו של קצין אלימות במשפחה, רב-נגד ניסים מנשה, בתחנת שכונות.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי שאמו נרצחה מול עיניו: מה יעלה בגורל הילד בן החמש?
לא רק בדרום תל אביב: מבקשי המקלט שמצאו את מקומם בירושלים
נכה סיעודי לא יכול לעלות לביתו: "העירייה נוהגת בטיפשות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully