וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחלוקת על הכפרות: קטטה המונית בין פעילים לחרדים באשדוד

20 פעילי זכויות בעלי חיים התעמתו עם מאות חרדים שמכרו תרנגולות לקראת קיום המנהג. החרדים השליכו ביצים לעבר המפגינים הטבעונים, שריססו גז מדמיע. אדם אחד נזקק לטיפול רפואי ועשרה עוכבו לחקירה. ברחובות עוכבו ארבעה פעילים באחת החסידויות בעיר

עריכה: טל רזניק צילום: חיים פורטל, זיו בן זאב

מנהג הכפרות ממשיך לעורר את חמתם של פעילים למען זכויות בעלי חיים: 20 פעילים טבעונים התעמתו היום (שני) עם מאות חרדים ברחוב אליעזר בן הורקנוס באשדוד. עד מהרה, התפתחה במקום קטטה המונית שבסופה עוכבו לחקירה עשרה בני אדם בחשד להפרות סדר, ואדם נוסף פונה לקבלת טיפול רפואי.

הקטטה פרצה לאחר שהפעילים הבחינו בחרדים כשהם מוכרים עופות לקראת יום הכיפורים. במסגרת העימותים במקום, השליכו החרדים השליכו ביצים על המפגינים, שריססו לעברם גז מדמיע. למוקד המהומה הגיעו גם הווטרינר העירוני של אשדוד ואנשי משרד החקלאות שרשמו דוחות לחרדים בגין אחסון התרנגולות בכלובים באופן בלתי-חוקי. השוטרים שהגיעו למקום הצליחו להרגיע את הרוחות.

עוד בוואלה! NEWS:
היועץ המשפטי הבא: ועדת האיתור תבקש לעיין בחקירות מנדלבליט
חרדים נגד הרב שיחתן את בר רפאלי: "מביישת בצניעותה את בנות ישראל"
סקר חדש ברשות: יותר ממחצית הפלסטינים מתנגדים לרעיון שתי המדינות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעילת זכויות אדם הורידה את חולצתה באקט של מחאה בבני ברק/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר היום עוכבו לחקירה ארבעה פעילים למען זכויות בעלי חיים בחשד שהיו מעורבים בקטטה שהתפתחה בחסידות קרעטשניף שברחובות, עקב מחאתם נגד מנהג הכפרות.

הערב החלה מחאה דומה גם ברחוב נחמיה פינת חזון איש בבני ברק בין 20 מפגינות ו-200 חרדים. שם, אחת מפעילות זכויות בעלי החיים איימה על החרדים שאם לא יפסיקו את המנהג וישחררו את התרנגולות - היא תתפשט. אותה צעירה תועדה בהמשך הערב לאחר שהורידה את חולצתה.

אתמול תועדו פעילים למען זכויות בעלי חיים כשהם מעוררים מהומה במתחם למכירת תרנגולות באשדוד ובבית כנסת בפתח תקווה. באשדוד התיזו כעשרה פעילים מים על התרנגולות שבכלובים. בפתח תקווה התפתח עימות בין הפעילים לחרדים מחסידות ויז'ניץ, שהגיעו לקיים את מנהג הכפרות בבית הכנסת פרנקפורטר בפתח תקווה. לא היו נפגעים בשני האירועים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפעילים והחרדים ברחובות מתווכחים על הצורך בקיום מנהג הכפרות, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רחובות, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
מנהג הכפרות, כפר חב"ד, 20 בספטמבר 2015. ראובן קסטרו
מנהג הכפרות בבית חב"ד/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully