וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: מילימטר אחד הפריד בין חיים ומוות

21.9.2015 / 11:47

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

על רקע הפגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אמר היום גורם ביטחוני בשיחה עם וואלה! NEWS, כי ישראל תבקש מרוסיה לרסן את הגורמים האיראנים הפועלים בסוריה, ובהם גם חיזבאללה. לביקור במוסקבה הצטרפו גם הרמטכ"ל אייזנקוט וראש אמ"ן אלוף הרצי הלוי.

שר החינוך נפתלי בנט אמר היום בכינוס הפגרה שהתקיים היום בכנסת ביוזמת סיעות האופוזיציה בעניין מאבק בתי הספר הנוצריים, כי לא מדובר באפליה. "לא מדובר כאן על אפליה על רקע דת או גזע, אלא על העדפה של בתי ספר ציבוריים על פני בתי ספר לא רשמיים. זה תקף גם אצל יהודים".

מומחים איראנים הם אלו שלקחו דגימות מהמתקן הצבאי בפרצ'ין ולא פקחי הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית – כך דיווחה היום סוכנות הידיעות האיראנית IRNA. אתמול ביקר יו"ר הסוכנות יוקיה אמאנו במתקן בפרצ'ין, בניסיון לחקור האם איראן ערכה במקום ניסויים בנשק גרעיני.

עבור אזרח אחד בסעודיה ההבדל בין חיים ומוות היה מילימטר אחד בלבד. האיש הלך ברחוב כשלפתע נפל עליו משטח זכוכית מגובה רב. למרבה המזל, המשטח פספס אותו במילימטר ומנע פגיעה קטלנית. הפגיעה הצליחה אמנם להפיל את האיש לקרקע, אבל שניות אחר כך הוא נראה קם משם והולך ללא פגע.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות. מחר, ערב יום כיפור – התחממות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully