וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי בן 65 נהרג בנפילה מגובה במהלך טיול באיסלנד

21.9.2015 / 7:57

רפי ברז'יק מראשון לציון נפגע אנושות כתוצאה מהנפילה ומת מפצעיו. במהלך הלילה המחלקה לישראלים בחו"ל של משרד החוץ טיפלה באירוע מול המשפחה והרשויות. השגרירות באוסלו מטפלת בהעברת הגופה לישראל

וסטמאנאיאר, איסלנד. AP
הישראלי נהרג בנפילה מגובה/AP

אזרח ישראלי נהרג אתמול במהלך טיול באיסלנד - כך נודע הבוקר (שני). הישראלי הוא רפי ברז'יק, בן 65 מראשון לציון, מהנדס בניין במקצועו, השתתף בטיול מאורגן. ברז'יק נפגע אנושות כתוצאה מנפילה מגובה בסמוך לעיירה סלפוס ומת מפצעיו. במהלך הלילה, המחלקה לישראלים בחו"ל של משרד החוץ טיפלה באירוע מול המשפחה, מדריך הטיולים והרשויות. השגרירות באוסלו מטפלת בהעברת הגופה לישראל.

במי אגם באומן שבאוקראינה נמצאה בשבת האחרונה גופתו של אמיר אוחנה, הישראלי בן ה-28 שנעדר במשך ארבעה ימים. ארגון זק"א, שניהל את החיפושים, פועל יחד עם משרד החוץ ושגרירות ישראל באוקראינה להעברת הגופה לקבורה בישראל. הודעה נמסרה למשפחתו של אוחנה.

במשך כל השבת נמשכו החיפושים והסריקות באגם וביער הסמוך לבית הדירות שבו הוא שהה וששם הוא נראה לאחרונה. קצת לפני צאת השבת זיהו המתנדבים של זק"א את גופתו צפה במים, והוציאו אותה. "אמיר נמצא כשבגדי השבת על גופתו, אך ללא נעליים וגרביים", אמרו המחלצים והוסיפו: "ככל הנראה הוא ישב על המזח וטבל את רגליו במים, ואז קיבל התקף (אפילפסיה) ונפל למים וטבע".

עוד בוואלה! NEWS:
פיצוץ בלון הגז בגן יבנה: גובר החשד לגרימת מוות ברשלנות
הירי נמשך: רקטה התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון
מכשירים חדשים וקיצור תורים: התכנית הלאומית ל-MRI יצאה לדרך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully