וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיסו של ההרוג באומן: "הסוף מר, מתמקדים בלתמוך באשתו ובבנות"

דנה ירקצי ודב גיל-הר

20.9.2015 / 16:27

אדם כהן אמר כי במשפחה עדיין לא קיבלו תשובות לנסיבות מותו של אמיר אוחנה, שגופתו נמצאה אמש בתום ארבעה ימים חיפושים: "כנראה שקיבל התקף אפילפסיה ונפל למים". גופתו תוטס הלילה ארצה בסיוע אל על וזק"א. ריאיון לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן צילום: יותם רונן

גופתו של אמיר אוחנה, הישראלי שנמצא אמש (שבת) ללא רוח חיים באגם באומן בתום ארבעה ימי חיפושים אחריו, תוטס הלילה לישראל. גיסו, אדם כהן, אמר כי המשפחה טרם יודעת מה הוביל למותו. "קיבלנו את הבשורה במוצאי שבת. עשינו את כל המאמצים לאתר אותו, אבל הסוף מר. קיווינו וציפינו לאורך כל הדרך כי אנחנו אנשים מאמינים. אני לא יודע מה בדיוק היה שם", אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS.

לדברי כהן, אוחנה סבל מבעיות רפואיות. "לאמיר היו התקפי אפילפסיה. חוויתי איתו לא מעט התקפים והוא יודע להשתלט עליהם, אבל כנראה שקיבל התקף כשישב על שפת האגם ונפל למים", אמר.

כהן הוסיף כי למשפחתו של אוחנה אין אמצעים להטיס את גופתו חזרה ארצה, אבל הביע ביטחון כי יימצא הגורם שיסייע להם. "אמיר לא עשה ביטוח כי לא הסכימו לבטח אותו, משום שהיה מוכר כחולה אפילפסיה. אנחנו צריכים עזרה להביא אותו לקבורה במדינת היהודים. אנשי זק"א עשו את כל מה שיכולתם, הם אנשי חסד ואמת ועזרו לנו, אבל אנחנו לא יכולים לעמוד בהוצאה כזאת", אמר. בסופו של דבר, אל על תישא במרבית העלויות וזק"א יסייע בסידורי ההטסה.

לקריאה נוספת:
"מתחננת, תעזרו לי": אשתו של הנעדר באומן קוראת לסייע בחיפושים
"יצא להתבודד": חשש לחייו של צעיר ישראלי שנעדר באומן
"כל דקה קריטית": התיעוד האחרון של הצעיר שנעדר באומן

חיפושי זק"א באומן אחר הנעדר הישראלי אמיר אוחנה, 18 בספטמבר 2015. זק"א
האגם באומן שבו נמצאה גופתו של אוחנה/זק"א

"רצינו להודות לאנשי זק"א, למשרד הממשלה, לשר הכלכלה אריה דרעי שלא עזב אותי בהודעות, ולכל מי שתרם ותמך. עכשיו אנחנו מתמקדים בלחזק את אחותי מיטל והבנות שלה, ולהרים אותה על הרגליים כמה שיותר מהר", הוסיף כהן.

יו"ר זק"א, יהודה משי זהב, סיפר כי ארגונו עשה כל שביכולתו כדי לאתר את אוחנה. "עבדנו קשה למצוא אותו. במשך ארבעה ימים הוצאנו צוללים וכלבנים ורחפנים ועשינו כל מאמץ, עד הסוף הטרגי", אמר.

לדבריו, אוחנה טבע במקום אסור לרחצה. "כבר לפני שנתיים טבע שם מישהו כשהייתי שם. יש שלט בעירייה שמזהיר לא להיכנס לאגם משום שהוא בוצני וטובעני. זה קרה ביום השני, ביום שבו כבר אין תשליך. הוא הלך לעשות התבודדות והחליק, נפל או שקיבל התקף - אבל למה מתקרבים למקום מסוכן?", תהה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ראיון עם אדם אוחנה. צילום מסך
"מתמקדים בלחזק את מיטל". אוחנה ואשתו/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully