וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יצא להתבודד": חשש לחייו של צעיר ישראלי שנעדר באומן

אמיר אוחנה, צעיר בעל רקע בריאותי שיצא לתפילת החג באוקראינה, נעדר זה יומיים. אשתו: "התפללו על בעלי הצדיק, בלעדיו אין לי חיים". משרד החוץ מסייע בחיפושים: "מקווים לבשורות טובות". דיווח לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

אמיר אוחנה, ישראלי בן 28 המבקר באומן שבאוקראינה, נעדר זה יומיים וקיים חשש לגורלו. לדברי משפחתו, הוא "יצא להתבודד" ביער ומאז נעלמו עקבותיו. משרד החוץ מסייע בחיפושים אחריו.

הצעיר, בעל רקע בריאותי, נסע לתפילת החג בעיר ולא נראה מאז יום שלישי בשעה 10:00 בבוקר, עת יצא מהדירה שבה שהה. בין היתר נעשו חיפושים אחריו בגן סופיה, באגם התשליך ובבתי חולים מקומיים. מזק"א נמסר כי נציג של הארגון אסף במהלך הלילה פרטים חיוניים מהצעדים האחרונים של הנעדר, וכי צוות ראשוני של מתנדבים הוטס לאומן להקים חפ"'ק.

לקריאה נוספת:
הותר לפרסום: הישראלי שנעדר זה שלושה חודשים - נמצא בתימן
ישראלי שעבד בחברת בנייה בניגריה נרצח במהלך ניסיון חטיפה
"האב שבור": איתן בן ה-6 טבע למוות בבריכה במהלך נופש בטורקיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אשתו, מיטל טוהר, פרסמה פוסט בפייסבוק אמש ובו ביקשה את עזרת הציבור. "בעלי האהוב נסע לאומן לראש השנה ובדרכו להתבודדות ביער נעלמו עקבותיו. במשך 30 שעות מחפשים אותו ולא מוצאים. אמיר, אהוב שלי, לבי יוצא אליך בתפילה. תחזור אליי. כל מי שרואה את ההודעה התפללו על בעלי הצדיק. אבא תרחם עליי בלעדיו אין לי חיים!!!! התפללו חברות מי שיכול", כתבה.

חיים וינגרטן ראש אגף מבצעים בזק"א, מסר כי קיים חשש ממשי לחייו של אוחנה. "דיברתי עם אשתו והבנתי שיש סכנה אמתית לחייו. המתנדבים שהיו בדרכם חזרה לביתם במוצאי החג חזרו לאומן, ובנוסף צוות מקצועי באיתור נעדרים יצאו הבוקר בטיסה מישראל לאומן. במהלך הלילה האחרון עברנו על סרטים במעגל סגור שצולמו בבית הארחה ששם התארח הנעדר, ואכן רואים שבשעות הבוקר הוא יצא לבדו ומאז לא חזר. כל החפצים האישיים שלו נשארו בחדר", אמר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
תפילות בקבר רבי נחמן באומן לשלומו של הנעדר אמיר אוחנה, 17 בספטמבר 2015. חדשות 24
מתפללים לשלומו של הנעדר על קבר רבי נחמן/חדשות 24

ממשרד החוץ נמסר: "הפעלנו את הרשויות המקומיות, המשטרה המקומית וגורמים ישראלים על מנת להגביר את החיפושים. הצוות הדיפלומטי הישראלי באוקראינה תוגבר על מנת לתת מענה לכל הישראלים שמגיעים לציין את ראש השנה ויום כיפור באומן. הם מסייעים בחיפושים. אנחנו נמצאים בקשר עם המשפחה ומקווים לבשורות טובות".

תפילות בקבר רבי נחמן באומן לשלומו של הנעדר אמיר אוחנה, 17 בספטמבר 2015. חדשות 24
תפילות בקבר רבי נחמן באומן לשלומו של הנעדר אמיר אוחנה, 17 בספטמבר 2015/חדשות 24
תפילות בקבר רבי נחמן באומן לשלומו של הנעדר אמיר אוחנה, 17 בספטמבר 2015. חדשות 24
תפילות בקבר רבי נחמן באומן לשלומו של הנעדר אמיר אוחנה, 17 בספטמבר 2015/חדשות 24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully