וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוגדים": שוטרים פלסטינים הכו נער בהפגנה למען מסגד אל-אקצא

סרטון המתעד את כוחות הביטחון הפלסטיניים מכים בחוזקה נער בן 17 עורר את כעסם של גולשים רבים. "נתניהו קרוב יותר לאיסלאם מהכלבים של אבו מאזן", אמר אחד המגיבים. מפקד הכוחות הורה להקים ועדת חקירה

צילום מסך

סרטון המתעד אלימות משטרתית של כוחות הביטחון הלאומי הפלסטיני שהופץ ברשת מעורר סערה בקרב הגולשים הפלסטינים. בסרטון, נראים הכוחות עוצרים נער בן 17 במהלך עצרת למען מסגד אל-אקצא בבית לחם, ומכים אותו בחוזקה באמצעות אלות עד שככל הנראה התעלף.

"בוגדים", כתב אחד הגולשים בתגובות לסרטון. "הרשות נאמנה לכיבוש הציוני", כתב גולש אחר. "נתניהו קרוב יותר לאיסלאם מהכלבים של אבו מאזן".

הנער, מחמוד רדואן חמאמרה, מתגורר בכפר בית סאחור ואביו הוא קצין במשטרה הפלסטינית ברמאללה. דובר כוחות הביטחון הלאומי הפלסטיני, טיאר חאפז א-רפאעי, אמר בריאיון לרדיו המקומי כי מפקד הכוחות, נדאל אבו דחאן, צפה בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות והורה על הקמת ועדת חקירה באופן מידי, אשר תגבש הנחיות ברורות בנוגע להפעלת כוח בהפגנות. עוד אמר א-רפאעי כי אבו דחאן התנצל בפני הנער וכי הדבר אינו מצביע על ההתנהגות השגרתית של כוחות הביטחון "אשר עומדים תמיד לצדם של בני העם הפלסטיני".

עוד בוואלה! NEWS:
חשש במערכת הביטחון: המהומות בירושלים יבעירו את הגדה
נתניהו יודע שאזהרותיו לא ישנו את מדיניות מוסקבה בסוריה
בתגובה לירי הרקטות: צה"ל תקף שלוש מטרות בעזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully