וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רב במוסד תורני ממרכז הארץ ביצע עבירות מין בתלמידיו

17.9.2015 / 23:32

הרב חשוד כי בעת שלימד במוסד החינוכי, הוא ביצע מעשי סדום ומעשים מגונים בתלמידיו הקטינים. לטענתו, מדובר בעלילת דם שמקורה בתביעה שהגיש נגד המוסד החינוכי בו לימד. בית המשפט האריך את מעצרו בארבעה ימים

מתפללים בשכונת מאה שערים בירושלים לרגל תשעה באב, יולי 2015. מור שאולי
הרב חשוד בביצוע עבירות מין בתלמידים במוסד התורני/מור שאולי

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) בארבעה ימים את מעצרו של רב שנחשד בביצוע מעשה סדום בקטין מתחת לגיל 14, ובמעשה מגונה בקטין עד גיל 16, בעת שלימד במרכז תורני מוכר במרכז הארץ. עם מסירת החלטתו אמר השופט ירון גת כי "יש לחקור קטינים נוספים אשר קיים חשד שהיו קשורים לעבירות נוספות של הרב".

המרכז התורני שבו לימד הרב הגיש תלונה למשטרה לאחר שנחשד שביצע מעשים חמורים באחד התלמידים, מה שהוביל למעצרו אתמול. עורכי דינו של הרב, ירון טבצ'ניק ואסף כהן, טוענים כי היחסים בין הרב לאותו המוסד כוללים היסטוריה של תביעות הדדיות ישנות, שמעלות בסימן שאלה את התלונה ומעצרו של הרב. לטענתם, המוסד, שפיטר את הרב לפני כשנה וחצי, מנסה לעודד את הרב לבטל את התביעה האזרחית שאותה הגיש עם פיטוריו. עוד הוסיפו עורכי הדין כי עיתוי הגשת התלונה תמוהה במיוחד, שכן בימים אלה מגישים הצדדים את התצהירים לתביעה.

עו"ד אסף כהן, אמר בתום המשפט כי "כבר בדיון ניתן היה לראות את ההתנהלות הקלוקלת של המשטרה. עסקינן בתלונת שווא שהוגשה עקב סכסוך אזרחי גדול שמתנהל בימים אלו בבית המשפט. לדידי מדובר בטענות בעלמא ובכל אופן אני סובר שבדיון הבא החשוד ישוחרר".

עוד בוואלה! NEWS:
הישג לישראל: נפלה ההצעה המצרית לפיקוח על מתקני הגרעין
תביעה: האחיות התריעו, הרופאים התעלמו - ולתינוקת נכרתה הרגל
תומכי הימין התגייסו - ארגון "בצלם" עשוי להפסיד פרס יוקרתי

הרב תבע רבע מיליון שקלים מהמוסד התורני

בתביעה האזרחית שאותה הגיש הרב עם פיטוריו, בסך של רבע מיליון שקלים, הוא טען כי המוסד לא שילם לו את זכויותיו הסוציאליות כנהוג בחוק. מכתב התביעה עולה כי נסיבות אלו הביאו את אותו המוסד להגיש נגדו תלונה במשטרה בטענה כי גנב כספים מחדר המנהל. הרב נחקר והתיק נסגר מחוסר אשמה.

על פי התובע המשטרתי, "מדובר באירוע שהתחרש לכאורה לפני שנה וחצי, אשר דבריו נודעו למשטרה עקב אירוע אחר שבו היה מעורב המתלונן". בבית המשפט העיד התובע כי רק בחודש מאי האחרון החלו במשטרה לחקור את המקרה.

ע"וד ירון טבצ'ניק אמר: "בית המשפט היה ער לעובדה שתלויה ועומדת בתביעה נגד המוסד בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, אך משום שהמשטרה טרם סיימה את החקירה שהחלה ביוני, נעתר לבקשה וצמצם את תקופת המעצר לארבע ימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully