וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרנים רוסים הודו: התחזנו לפוטין בשיחה עם אלטון ג'ון

17.9.2015 / 19:45

שני קומיקאים חשפו כי הם חיקו את הנשיא ואת המתורגמן שלו בשיחה שקיימו עם הזמר הבריטי, שאף הביע רצון להיפגש עם פוטין ולדון בנושא זכויות הקהילה הגאה. ג'ון בתגובה: "מתיחות זה מצחיק, הומופוביה לא"

מערכת וואלה!

שני קומיקאים רוסים הודו כי הם מתחו את הזמר הבריטי אלטון ג'ון והתחזו לנשיא ולדימיר פוטין. ג'ון אמר היום (חמישי) כי הוא "שמח להימתח" אם המקרה יסייע בסוגיית אפליית הקהילה הגאה ברוסיה. השבוע העלה הזמר ההומו בן ה-68 תמונה של פוטין לעמוד האינסטגרם שלו, הודה לו על השיחה שכביכול ערך עמו ואמר לאחר מכן לכתבים כי הוא מעניין להיפגש אתו. ואולם, הקרמלין הכחיש כי הייתה שיחה כזאת והמתיחה נחשפה.

הבדרנים ולדימיר קרסנוב ואלכסיי סטוליארוב סיפרו כי הם התקשרו לזמר, כשאחד מהם חיקה את פוטין והשני התחזה למתרגם שלו. "מתיחות הן מצחיקות, אבל הומופוביה, לעומת זאת, לעולם לא", כתב ג'ון בחשבון האינסטרגם שלו. "אני אוהב את רוסיה והצעתי לשוחח עם הנשיא פוטין על זכויות להט"ב עדיין תקפה. אני תמיד אעמוד לצדם של אלו שמושפלים ומופלים", הוסיף.

בשיחה, שאורכה היה 11 דקות, ג'ון, באמצעות תרגום לרוסית, נשמע מדבר על פגישה במוסקבה עם האדם שהאמין שהיה פוטין. "אמור לו שאני חש כבוד רב בעקבות השיחה שלו אליי. זאת פריבילגיה גדולה לדבר עם אחד האנשים המשפיעים ביותר בעולם. זה מדהים", הוא אמר בשיחה, שהסתיימה באומרו: "מסור לו שהוא עשה לי את היום. זהו רגע נפלא בחיי".

עוד ידיעות מהעולם
אחראי ההגירה בגרמניה התפטר, קרואטיה "לא תוכל לקבל עוד מהגרים"
העימות הרפובליקני השני ייתכן שסימן את תחילת ההידרדרות של טראמפ
ארה"ב מודה: התכנית לאימון המורדים הסורים נגד דאעש נכשלה

ולדימיר פוטין אלטון ג'ון. AP, עיבוד תמונה
השיחה שלא הייתה. אלטון ג'ון וולדימיר פוטין/עיבוד תמונה, AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully