וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה העימות הרפובליקני השני: טראמפ יצליח לשמור על הפער?

17.9.2015 / 0:04

בעימות שתקיים רשת CNN ינסה המיליארדר לא לאבד גובה מול עשרת המועמדים המובילים האחרים. טראמפ יפגוש לראשונה גם את מנכ"לית HP לשעבר, קרלי פיורינה, עליה אמר: "מי יצביע לפנים כאלו?"

מערכת וואלה!

11 המועמדים המובילים לראשות המפלגה הרפובליקנית יתמודדו הלילה (חמישי) בעימות השני שישודר ברשת CNN. המועמד המוביל דונלד טראמפ צפוי להיות במוקד העימות כשיתר ינסו להגדיל את התמיכה בהם על חשבון המיליארדר שנודע בפליטות הפה שלו לאורך הקמפיין לקראת הבחירות לנשיאות ב-2016. בשל זאת, הכינוס בספריה הנשיאותית על שמו של רונלד רייגן צפוי להיות תחרותי יותר מאשר העימות הראשון בתחילת החודש שעבר בקליבלנד.

טראמפ זכה לתמיכה הגדולה ביותר בעימות הראשון ותפס את הכותרות הראשיות בשל הבטחות רבות שפיזר ובאמצעות העלבת יריביו, שרבים מהם נותרו אדישים ולא הגיבו לאיש העסקים מעורר המחלוקת. הפעם, יתר המועמדים צפויים להיות נחושים יותר לפגוע בתמיכה הציבורית בטראמפ, שלפי סקר של סוכנות הידיעות רויטרס מקבל 32.2% תמיכה. זאת עם התקרבות הפריימריז הראשונים של המפלגה, שיתקיימו ב-1 בפברואר באייווה.

לקריאה נוספת בנושא
נשיא שחור שני ברצף? המועמד הרפובליקני שמאיים לטרוף את הקלפים
המועמדת הרפובליקנית מגיבה לטראמפ: "אני גאה בכל קמט"
טראמפ השמיץ יריבה רפובליקנית: "מי יצביע לפנים האלה?"

דונלד טראמפ, מועמד לראשות המפלגה הרפובליקנית, בעצרת בחירות בלוס אנג'לס, 15 בספטמבר 2015. רויטרס
טראמפ בעצרת בחירות בלוס אנג'לס, אתמול/רויטרס

אחרי טראמפ, זוכה המועמד השחור והמפתיע בן קארסון ב-15.8% תמיכה, מושל פלורידה לשעבר ג'ב בוש ב-9% וכל השאר בפחות מ-6% תמיכה. פרט אליהם, בעימות ישתתפו גם הסנאטור טד קרוז, מושל אוהיו ג'ון קייסיק, הסנאטור ריקי רוביו, מושל ויסקונסין סקוט ווקר, מושל ניו ג'רזי כריס כריסטי, מושל ארקנסו לשעבר מייק האקבי, הסנאטור רנד פול
ומנכ"לית חברת HP לשעבר קרלי פיורינה. טראמפ זלזל באפשרות שיותקף במהלך העימות. "שמעתי שהם הולכים לרדוף אותי. שיהיה, שיהיה", אמר בעצרת בחירות בדאלאס ביום שני.

העימות יונחה על ידי כתבי ה-CNN ג'ייק טפר ודאנה באש שישאלו שאלות יחד עם מגיש הרדיו השמרן יו יואיט, שהביך אותו כשהעלה בפניו את שמותיהם של מנהיגי ארגוני טרור במזרח התיכון – שאותם טראמפ לא ידע לזהות. כמו כן, המיליארד יפגוש בעימות הלילה לראשונה את פיורינה, שעליה לגלגל בשבוע שעבר. "הסתכלו על הפרצוף הזה. מי יצביע עבורו?", גיחך טראמפ. בהמשך תירץ זאת בכך שהתייחס רק ל"אישיות" שלה.

(עדכון ראשון: 22:53)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בימת העימות הרפובליקני השני בספרייה הנשיאותית בקליפורניה, 16 בספטמבר 2015. רויטרס
הבמה שעליה יתקיים העימות הלילה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully