וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמדת הרפובליקנית מגיבה לטראמפ: "אני גאה בכל קמט"

קרלי פיורינה השיבה למיליארד ולמועמד המוביל בפריימריז ששאל השבוע "מי יצביע לפנים האלה?", בהתייחסו למנכ"לית HP לשעבר. בכנס של נשות המפלגה אמרה פיורינה: "אלו הפנים של אישה בת 61 ואני גאה בכל שנה"

מערכת וואלה!

(צפו: בחירות לראשות המפלגה הרפובליקנית בארצות הברית)

המתמודדת לראשות המפלגה הרפובליקנית בארצות הברית, קרלי פיורינה, אמרה היום (שבת) בכנס נשים של המפלגה השמרנית: "גבירותי, הסתכלו על הפנים שלי. אלו הפנים של אישה בת 61 ואני גאה בכל שנה ובכל קמט". זאת בתגובה לדבריו של המילארד והמועמד המוביל דונלד טראמפ שלעג למראה החיצוני שלה. "אני מסתכלת על הפנים שלכן ורואה מנהיגות", אמרה פיורינה לנשות המפלגה בכנס שהתקיים בפיניקס שבאריזונה. "אנחנו לא קבוצת אינטרס מיוחדת – אנחנו רוב העם". "מנהיגות היא לא עניין של עמדה", אמרה פיורינה והוסיפה: "זה לא קשור לגודל המשרד שלך, או לכמה גדול המטוס שלך, או המסוק שלך, או האגו שלך - מנהיגות היא עניין של שירות". עוד אמרה פיורינה כי אחת השיחות הראשונות שלה בתור ראש המפלגה תהיה לראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו.

בחמישי האחרון, בריאיון שפורסם במגזין "רולינג סטון", אמר טראמפ על פיורינה: "ראו את הפרצוף הזה. מישהו יצביע לזה? אתם מסוגלים לדמיין את הפנים הללו כפנים של הנשיא הבא שלנו?", שאל, "היא אישה, ואני מניח שזה לא דבר רע, אבל באמת. אתם רציניים?". תגובתה הראשונה של פיורינה להשמצותיו של טראמפ הייתה בריאיון לרשת "פוקס ניוז", שם אמרה כי מדובר בהערות שאותן היא לוקחת ברצינות. "אולי אני מעצבנת אותו כי אני עולה בסקרים", הוסיפה.

קריאה נוספת:
טראמפ השמיץ יריבה רפובליקנית: "מי יצביע לפנים האלה?"
פרישה ראשונה במרוץ לנשיאות: הרפובליקני ריק פרי הסיר מועמדותו
מנכ"לית HP לשעבר קרלי פיורינה תתמודד לנשיאות

דונלנד טראמפ וקרלי פיורינה. רויטרס, עיבוד תמונה
פיורינה וטראמפ/עיבוד תמונה, רויטרס

פיורינה, מנכ"לית HP לשעבר, היא האישה הראשונה בהיסטוריה המתמודדת מטעם הרפובליקנים על התפקיד. לדבריה, עברה כאשת עסקים ונטיותיה השמרניות המובהקות הופכות אותה למועמדת המתאימה ביותר להביס את האישה השנייה, בבחירות לנשיאות ארצות הברית: הילרי קלינטון, המתמודדת על ראשות המפלגה הדמוקרטית.

בשבוע הבא פיורינה וטראמפ ייפגשו בעימות השני של מועמדי המפלגה הרפובליקנית, שבו ישתתפו 11 המועמדים המובילים בלבד. רשת CNN, אשר תערוך את העימות, הודיעה כי כל המועמדים שהשתתפו בעימות הראשון ישתתפו גם בשני - דונלד טראמפ, בן קרסון וג'ב בוש, הנמצאים בשלושת המקומות הראשונים, הסנאטור טד קרוז, מושל ארקנסו לשעבר מייק האקבי, מושל ויסקונסין סקוט ווקר, הסנאטור מרקו רוביו, מושל אוהיו ג'ון קייסיק, מושל ניו ג'רזי כריס כריסטי והסנאטור ראנד פול. אליהם תצטרף פיורינה, אשר בפעם שעברה לא הצליחה להגיע לעשירייה הראשונה בסקרים והיום נמצאת במקום התשיעי עם 2.7% תמיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully