וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא קרה הרבה שנים": כדור נורה לעבר הרכבת מרמלה ללוד

קליע פגע בחלון אחד מקרונות הנוסעים ברכבת, שפונתה מנוסעיה ולזמן קצר נסגר הקו לתנועה. במשטרה חושדים כי מדובר בירי תועה שבוצע מחתונה שהתקיימה בסמוך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקליע חדר לתוך קרון עמוס נוסעים. שמשת הרכבת הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדור נורה אמש (רביעי) לעבר רכבת שהייתה בדרכה מרמלה ללוד. הקליע פגע באחד מחלונות הרכבת. לא היו נפגעים. עקב כך, ובהוראת משטרת ישראל, הקו נסגר לתנועה לזמן קצר ועשרות הנוסעים הועברו לרכבת חלופית בעת שהגיעו לתחנת לוד. מהנהלת הרכבת נמסר כי הקו נפתח לתנועה ותנועת הרכבות תחזור לסדרה בהקדם.

כוחות משטרת לוד תשאלו אורחים בחתונה שנערכה בסמוך לאזור התעשייה, זאת כי לפי החשד הכדור נורה משם. מהחקירה הראשונה עולה כי הרכבת שהייתה עמוסה בעשרות נוסעים נפגעה מקליע בודד שניפץ את אחד החלונות של הרכבת וחדר פנימה. הנוסעים מיהרו לדווח לאנשי הרכבת שהמשיכה עד תחנת לוד ושם נעצרה. ההערכה הגוברת לפי שעה היא כי לא מדובר בירי מכוון לרכבת.

עוד בוואלה! NEWS:
הבית הלבן: נתניהו ואובמה ייפגשו ב-9 בנובמבר
"נגן על עצמנו": תושבי ארמון הנציב נערכים לבלום את גל הטרור
בגלל 30 מדרגות: נכה סיעודי לא יכול לחזור הביתה מבית לוינשטיין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנוסעים הועברו לרכבת חלופית. קרון הרכבת הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

נהג הרכבת אמיל בניסטי שחזר את האירוע: "שוטר דפק לי בדלת והסב את תשומת לבי שירו על הרכבת. הפקח, המאבטח והשוטר לקחו פיקוד על האירוע ותוך כדי אני התנהלתי מול פיקוד הרכבת". עוד הוסיף בניסטי כי "מקרה כזה לא קרה הרבה שנים. אני חושב שזו עליית מדרגה כמו יידוי האבנים, לא ברור מה הסיבה ואני מקווה שהמשטרה חוקרת את נסיבות המקרה".

בשנים האחרונות המשטרה נאבקת נגד תופעת הירי בחתונות ברמלה ובלוד. כך, לפני כל חתונה בערים המדוברות, נדרש החתן להתייצב במשטרה ולקבל אישור לקיום האירוע. בין היתר, חותמים השניים על הצהרה כי לא יתבצע ירי בחתונה וכי אם מתבצע אחד כזה - המשטרה רשאית לעצור את החתונה ולפזר את האורחים.

(עדכון ראשון: 21:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully