וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"פגע וברח" באילת: בני זוג תושבי העיר נעצרו בחשד למעורבות

16.9.2015 / 21:20

צוות חקירה מיוחד הצליח לאתר בחניון תת-קרקעי את המכונית שפגעה בהולך רגל בן 22 בעיר בשבת האחרונה. החשוד נעצר בביתו יחד עם זוגתו. במהלך מעצרו אמר: "מעדיף לשתוק כדי לא לסבך את עצמי"

רכב היה מעורב בתאונת פגע וברח באילת. חטיבת דובר המשטרה
הרכב הפוגע שנמצא בחניון תת-קרקעי/חטיבת דובר המשטרה

משטרת מרחב אילת עצרה הערב (רביעי) תושב העיר בחשד למעורבות בתאונת פגע וברח שאירעה בשבת האחרונה. בתאונה נפצע באורח קשה הולך רגל בן 22 בעת שחצה במעבר החצייה. בתום פעילות מודיעינית משולבת אותר החשוד בביתו והרכב עם סימני נזק עליו בחניון תת-קרקעי. בנוסף, נעצרה זוגתו של הצעיר בחשד למעורבות באירוע. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום באילת.

צוות חקירה מיוחד בראשות ראש לשכת המודיעין והבילוש, רפ"ק זאב רובינשטיין, שהוקם לאחר התאונה בדק בימים האחרונים עשרות מכוניות העונות לתיאור שהיה ברשותם. הבלשים הצליחו להתחקות אחר הרכב המעורב בתאונה ומצאו אותו בחניון תת קרקעי כמה רחובות ממקום מגוריו של החשוד. במהלך מעצרו, אמר החשוד כי הוא "מעדיף לשתוק כדי לא לסבך את עצמי".

התאונה אירעה בשבת סמוך לשעה 18:50. מחקירת המשטרה עלה כי לאחר שפגע בהולך הרגל עצר הנהג את רכבו בסמוך למקום התאונה כדי לבדוק במה פגע, ואז נמלט מהמקום. מעדויות שנגבו עלה כי הנהג לא היה לבד במכונית בעת התאונה.

לקריאה נוספת:
חיפושים נרחבים אחר נהג שפגע בהולך רגל באילת - ונמלט
"יותר גרוע מרצח": נער בן 17 נפצע בתאונת פגע וברח בחולון

רכב היה מעורב בתאונת פגע וברח באילת. חטיבת דובר המשטרה
רכב היה מעורב בתאונת פגע וברח באילת/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully