וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יותר גרוע מרצח": נער בן 17 נפצע בתאונת פגע וברח בחולון

15.9.2015 / 14:34

אמו של סהר סוכר סיפרה בשיחה עם וואלה! NEWS על פגיעת מכונית מסוג קרייזלר C300 שחורה בבנה, שנהג על אופנוע, בצומת וולפסון שבעיר. היא ביקשה את עזרת הציבור באיתור הנהג הפוגע: "מה היה קורה אילו היה נהרג?"

תאונת פגע וברח בסמוך לצומת וולפסון שבחולון, 15 בספטמבר 2015. באדיבות המשפחה
"כואב הלב שרכב פוגע ונוסע, ולא עוצר כדי לעזור". מקום התאונה/באדיבות המשפחה

ביום שישי האחרון, נפצע סהר סוכר בן ה-17 בתאונת פגע וברח שהתרחשה בצומת וולפסון שבחולון, בעת שרכב על אופנועו. אמו, יעל, סיפרה על התאונה בפוסט שכתבה בפייסבוק ובשיחה עם וואלה! NEWS, ופירטה על התחושות הקשות בעקבות האירוע שעבר בנה, שננטש באמצע כביש ראשי כשהוא חסר אונים.

"זה היה ביום שישי בצהריים בסביבות השעה 15:45", אמרה. "הוא נסע מאיילון צפון לכיוון ראשון לציון, ולפתע הגיע רכב מסוג קרייזלר C300 שחוצה אותו שני נתיבים שמאלה, חתך אותו באלכסון ועלה על אי תנועה". בנקודה זו, לדברי האם, נפגע בנה: "באותו הרגע הוא עף 30-20 מטרים קדימה. התאספו רכבים וניסו לעזור לו. הוא עלה לאמבולנס, פירפר באמבולנס".

עוד בוואלה! NEWS:
הונגריה הכריזה על "מצב חירום" וחוקים נוקשים נגד המהגרים
גניבת מרכך כביסה וקיבוץ נדבות: למה מעמידים לדין דווקא עניים?
קוריאה הצפונית: הפעילות בכור הגרעיני המרכזי חודשה באופן מלא

אופנוען נפצע בתאונת פגע וברח במחלף וולפסון, ספטמבר 2015. באדיבות המשפחה
"מי מפקיר בן אדם בשטח?" זירת התאונה ביום שישי במחלף וולפסון/באדיבות המשפחה

האם סיפרה בעצב על מצבו העגום של בנה לנוכח הפציעה. "הילד שלי שבור, מר ישראל בפיתוח גוף, חמש שנים אלוף ישראל בג'ודו - עכשיו כולו חבול. העור שלו קרוע מלמעלה למטה, כוויות מאוד גדולות על העור, הכליה נקרעה", פירטה. "מזל שלא דרסו אותו. הוא היה מוטל על הכביש במשך 40 דקות, הרצפה לוהטת. התקשרו ואמרו 'הבן שלך פה', הוא נושם. הגעתי למקום תוך רבע שעה ולא נתנו לנו להתקרב לאמבולנס. ראינו שהוא מפרפר ומשם המשכנו לבית החולים וולפסון".

סוכר הוסיפה בכעס: "מי מפקיר בן אדם בשטח? אם הילד היה מת, הוא יכול היה לעזור לו. זה יותר גרוע מרצח. הכי קל זה לברוח ולא לתת סיוע לבן אדם שצריך את זה באותו הרגע. אם הבן שלנו היה מת, מה היה קורה? הוא אמר 'ויתרתי', 'רציתי למות'. לשמוע כאלה דברים מהבן שלך – שום דבר לא מצדיק את זה". היא קראה לציבור לסייע במציאת הנהג הפוגע: "כל מי שיודע על רכב מסוג זה שיתקשר למשטרה, שידווח גם להם וגם לנו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
תאונת פגע וברח בסמוך לצומת וולפסון שבחולון, 15 בספטמבר 2015. באדיבות המשפחה
"הוא היה מוטל 40 דקות על הכביש". זירת התאונה/באדיבות המשפחה

חן גורלניק, עדת ראייה שחזתה בתאונה, סיפרה אף היא על המראה הקשה. "נסעתי בכביש עם אחותי באותו היום, כשלפתע 150 מטר מלפניי ראיתי אופנוען מתעופף באוויר ומתגלגל על הרצפה", אמרה. "עצרתי את הרכב בצד שמאל, רציתי לעזור לילד.

לדבריה, היא ונהגים נוספים ניסו לסייע לנער הפצוע. "הרטבנו את הקרקע כדי שלא יחטוף כוויות מהזפת. כשטיפלתי בו ודיברתי איתו במקביל, וידאתי שקראו למשטרה ולאמבולנס". גם גורלניק קראה לציבור לדווח למשטרה על כל מידע שיש ברשותו על כלי הרכב הפוגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully