וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפושים נרחבים אחר נהג שפגע בהולך רגל באילת - ונמלט

13.9.2015 / 15:01

מחקירת התאונה עולה כי הנהג פגע בהולך הרגל, צעיר בן 22, בעת שחצה במעבר חצייה. לפני שנמלט, עצר הנהג כדי לבדוק במה פגע. כמו כן, ייתכן שלא היה לבדו בכלי הרכב. הצעיר שנפגע מאושפז בבית החולים בעיר במצב קשה

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
במשטרה קוראים לנהג להסגיר את עצמו/ראובן קסטרו

משטרת מרחב אילת מבקשת היום (ראשון) את עזרת הציבור באיתור כלי רכב שהיה מעורב אמש בתאונת "פגע וברח" ברחוב אילות באילת. בתאונה נפגע הולך רגל בן 22 בעת שחצה במעבר חצייה. צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים יוספטל בעיר כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. הוא מאושפז כעת ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים במצב קשה.

התאונה אירעה אמש בסמוך לשעה 18:50. מחקירת המשטרה עלה כי לאחר שפגע בהולך הרגל עצר הנהג את רכבו בסמוך למקום התאונה כדי לבדוק במה פגע, ואז נמלט מהמקום. מעדויות שנאספו בזירת האירוע עולה כי מדובר היה בכלי רכב פרטי, ככל הנראה בצבע אפור. כמו כן, ידוע כי הנהג לבש חולצת פסים, וייתכן שלא היה לבדו ברכב בשעת התאונה.

הבוקר הטיל מפקד מרחב אילת במשטרה, ניצב-משנה קובי כהן, את החקירה על צוות משותף של חוקרי המרחב ובוחני תאונות הדרכים של אגף התנועה באילת. במשטרה קוראים לנהג להסגיר את עצמו טרם יגיעו אליו חוקרי המשטרה. כמו כן, מבקשת המשטרה מכל אדם שיש בידו מידע שיכול להוביל לנהג הפוגע או למכוניתו לפנות למוקד המשטרה.

עוד בוואלה! NEWS:
"פגיעה בקידום שופטים שהקלו עם מיידי אבנים - לא דמוקרטי"
"לא ייאמן": חולת הסרטן ארגנה מסיבת בר מצווה לילד שננטש על ידי הוריו
נקמה משפחתית: הבן נאשם ברצח העבריין שחיסל את אביו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully