וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה משפחתית: הבן נאשם ברצח העבריין שחיסל את אביו

13.9.2015 / 12:00

כתב אישום שהוגש במסגרת פרשה 512 מייחס לסטיב ושלומי אקריש קשירת קשר ורצח של שלומי לוי באשדוד ב-2013, בנקמה על רצח אביו של האחרון, יובל. לוי נורה בעת שהמתין ברכבו -באותה הדרך שבה נרצח אקריש ב-1999

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל

פרקליטות מחוז דרום הגישה הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד סטיב ושלומי אקריש בגין קשירת קשר לביצוע פשע ורצח שלומי לוי באשדוד ב-2013. לפי כתב האישום, השניים עשו זאת בנקמה על רצח יובל אקריש, אחיו של סטיב ואביו של שלומי, שנורה למוות בעת שישב במכוניתו ב-1999, שכן חשדו כי הוא אחראי למעשה. הנאשמים נעצרו בתחילת החודש במסגרת פרשה 512.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין טל אדיר כהן, השניים קשרו קשר לרצח לוי, בן 37 במותו, ורכשו לשם כך אקדח וטלפונים ניידים. ב-19 באוקטובר 2013, הגיע סטיב אקריש לאזור בניין מגוריו של המנוח ברחוב יהודה המכבי בעיר כשהוא נושא עמו אקדח. באותה העת, ישב המנוח לבדו במושב הנהג במכוניתו בסמוך לכניסה לבניין, כשהמנוע פועל, והמתין לאשתו. סטיב נעמד מול הרכב, כיוון את האקדח לעבר לוי וירה לעברו ארבע יריות בכוונה לגרום למותו.

לקריאה נוספת:
מה הקשר בין הבדרן ננסי ברנדס לפרשה 512?
כשיצחק אברג'יל התרברב: "המאבטחים של רוזנשטיין עפו באוויר"
"ואז אסי אמר לי: עקרתי לו את העיניים עם המבט שהוא נתן לי"

פרשה 512 - יחידה להב 433 עצרה חשודים ברצח עבריין באשדוד ב-2013. צילום מסך
הנאשמים בהארכת מעצרם, בשבוע שעבר/צילום מסך

במהלך הירי, הספיק לוי להזהיר את אשתו וצעק לעברה: "תברחי, הילדים". היא הסתובבה וברחה לכיוון הבניין, עלתה לדירתה, שבה שהו באותה העת שלושת ילדיה, והזעיקה את המשטרה. במקביל, היורה נמלט מהמקום בריצה.

המנוח הצליח לצאת מהרכב בכוחותיו האחרונים והתמוטט על הכביש. צוות מגן דוד שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים קפלן שברחובות, שם נקבע מותו. לפי כתב האישום, שלומי אקריש השתתף ברצח ופעל לביצועו, אולם לא ידוע באיזה אופן בדיוק.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים. התיק נחקר על ידי יאחב"ל בלהב 433 בשיתוף עם היחידה המרכזית (ימ"ר) לכיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully