וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בפרשה 512: נעצרו שני חשודים ברצח עבריין ב-2013

3.9.2015 / 11:31

השניים, סטיב ושלומי אקריש, חשודים ברצח העבריין שלומי לוי באשדוד, ונעצרו על ידי יחידה להב 433 בשיתוף פעולה עם היחידה המרכזית של משטרת לכיש. מעצרם הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל

יחידה להב 433 עצרה היום (חמישי) את סטיב ושלומי אקריש בחשד למעורבות ברצח שלמה לוי במסגרת פרשה 512. היחידה עצרה את השניים במסגרת חקירה משותפת עם היחידה המרכזית של משטרת לכיש, בחשד לרצח של העבריין שלומי לוי באשדוד בשנת 2013. מעצרם של השניים הוארך בבית משפט השלום ראשון לציון.

לוי, בן 37 מאשדוד, נורה למוות לפני כשנתיים ברחוב יהודה המכבי בעיר על ידי רעול פנים רכוב על קטנוע. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה אותו במצב אנוש כשהוא סובל מפגיעות ירי בפלג גופו העליון לבית החולים קפלן ברחובות, שם מת מפצעיו.


לקריאה נוספת:
מה הקשר בין הבדרן ננסי ברנדס לפרשה 512?
כשיצחק אברג'יל התרברב: "המאבטחים של רוזנשטיין עפו באוויר"
"ואז אסי אמר לי: עקרתי לו את העיניים עם המבט שהוא נתן לי"

הגשת כתב אישום נגד אסי אבוטבול, בית המשפט המחוזי בלוד, 16 ביולי 2015. מגד גוזני
השניים יובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון/מגד גוזני

לוי מוכר למשטרה על רקע הסתבכויות אלימות וכספיות שונות. עדי ראייה סיפרו כי רוכב הקטנוע ירה בו כמה כדורים בחזהו וברגליו ונמלט מהמקום. כוח משטרה שהגיע לזירה החל לאסוף עדויות מאנשים שהיו במקום וכן ראיות שהותירו אחריהם היורים. יחידת החקירות המרכזית בלכיש קיבלה עליה את חקירת האירוע.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בן 35 נורה למוות על ידי רעולי פנים באשדוד, 19 באוקטובר 2013. דייב בוימוביץ'
זירת הרצח באשדוד, לפני שנתיים/דייב בוימוביץ'

ההתפתחות האחרונה במסגרת פרשה 512 הייתה לפני כחודש, כאשר בית משפט השלום הורה לשחרר למעצר בית את החשודים המרכזיים בפרשת הרצח של עו"ד יורם חכם בשנת 2008, האחים אבי, אמיר וגיא אילוז ואלי אריש. חשוד מרכזי נוסף, ראש ארגון הפשיעה מנתניה אסי אבוטבול, היה גם הוא חשוד בפרשה ומוחזק במעצר בגין חשדות נוספים נגדו במסגרת הפרשה.

הסיבה לשחרורם של החשודים היא כי בית המשפט השתכנע שישנן ראיות חלשות בנוגע למעורבותם ברצח ב-2008. בשל כך, ההערכה היא כי הם לא יואשמו בתיק, וכי לעת עתה תישאר תעלומת הרצח ללא מענה. חשודה נוספת בתיק, קארין אבוטבול, אשתו של אסי, שוחררה כבר בשבוע שלפני כן למעצר בית. עו"ד מיכאל עירוני, שמייצג את האחים אילוז ואת אריש, אמר אז: "מתחילת הדרך טענו מרשיי שאין להם יד ורגל בפרשה ואכן הם שוחררו. אני שמח שהם שוחררו לביתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully