וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחרר החשוד שהתעלל בכלב עד שמת; המשטרה תערער

בית משפט השלום בירושלים דחה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של מוסטפא סוס בשלושה ימים. בתיעוד שהגיע לוואלה! NEWS הוא נראה גורר ברכבו כלב - עד שמת. בחקירה התברר כי היה מדובר בכלב גנוב

עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בירושלים שחרר היום (רביעי) את מוסטפא סוס, צעיר פלסטיני החשוד כי גרר את כלבו עד שמת. בית המשפט דחה את בקשת המשטרה לעצור אותו למשך שלושה ימים נוספים. האירוע תועד במצלמות של אזרח שבו נראה סוס גורר כלב מסוג רועה גרמני על הכביש כשהוא קשור לרכבו עד שזה גסס ומת מפצעיו. מחקירת האירוע התברר כי מדובר בכלב גנוב שהיה בעל שבב חשמלי וסוס טען להגנתו כי מדובר היה בכלב חולה.

המשטרה הודיעה כי תגיש נגד סוס כתב אישום, אולם שופטת בית משפט השלום בבירה שרון לארי-בבלי הורתה לשחררו בתנאים מגבילים. "הבקשה אינה מובנית", כתבה השופטת לארי-בבלי, "זו אינה עבירה שיש לעצור את החשוד עד לתום ההליכים והעונש על העבירה הוא בדרך כלל עבודות שירות". המשטרה המופתעת טענה מנגד כי לאור מסוכנותו של סוס יש לעצור אותו, אולם גם בקשתה לעיכוב ביצוע ההחלטה נדחתה.

הערב מיהרה המשטרה להגיש ערר על החלטת בית המשפט, כאשר בין היתר טענה כי חומרת העבירה מחייבת את מעצרו של החשוד. "השופטת עצמה כתבה בהחלטה אחרת שלה כי מסוכנותו של החשוד נלמדת מהפעולה האכזרית שביצע", ציינה המשטרה בערר וביקשה לשוב ולעצור את סוס לשלושה ימים נוספים.

בסרטון שהגיע לידי וואלה! NEWS נראה סוס קושר כלב בשרשראות לרכבו על ציר תנועה בסמוך לגבעת זאב הסמוכה לירושלים. לאחר מכן הוא נוסע מהמקום תוך שהכלב קשור למכוניתו. מאוחר יותר נמצא הכלב כשהוא מוטל על הכביש בסמוך למושב גבעון. אנשי השירות הווטרינרי האזורי הגיעו למקום וקבעו את מותו.

עוד בוואלה! NEWS
נכה סיעודי לא יכול לעלות לביתו: "העירייה נוהגת בטיפשות"
התכנית המשטרתית נגד הארגונים הפלסטינים שמבעירים את הר הבית
"איום על ישראל": נתניהו ידון עם פוטין במוסקבה על הסיוע לאסד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully