וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בירך לחג: "האדמה רועדת סביבנו אבל ישראל היא אי של יציבות"

13.9.2015 / 12:41

בסרטון שפרסם לקראת השנה העברית החדשה התייחס ראש הממשלה לאיומים האזוריים ולביטחון האזרחים. "נמשיך להקיף את מדינת ישראל בגדר ביטחון ומי שינסה לפגוע בנו – אנו נפגע בו", אמר

צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ראש הממשלה

לרגל השנה החדשה פרסם היום (ראשון) ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ברכה לאזרחי ישראל. "בשנה החולפת ראינו עד כמה מדינת ישראל היא מיוחדת. האדמה רועדת סביבנו אבל ישראל היא אי של יציבות, של שגשוג, של קדמה", אמר נתניהו בסרטון שפורסם ביוטיוב. "אני אומר זאת לא רק ביחס למדינות המזרח התיכון סביבנו אלא גם ביחס למדינות אירופה. יש לנו עוד הרבה דברים לשפר ונמשיך לעשות זאת בשנה הקרובה בכבישים, ברכבות, בהוצאת הגז מהים, בחינוך, בתרבות, ברווחה, בפיתוח הנגב והגליל, בהפיכת ישראל למעצמת סייבר עולמית ובעוד הרבה תחומים".

צפו בברכות נוספות לחג:
אובמה בירך לכבוד ראש השנה: "השלום קשה, עומדים לצדה של ישראל"
הנשיא ריבלין בברכה לחג: "ראינו השנה את תוצאות הפלגנות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהרמת כוסית לשנה החדשה במשרד החוץ, ספטמבר 2015. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
"נחזק את הביטחון האישי". נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

בהמשך דבריו התייחס נתניהו לבניית גדר הביטחון בגבול ירדן ולאיומים האזוריים. "הדבר הראשון שנמשיך לעשותו הוא לשמור על הביטחון של כולנו. נמשיך להקיף את מדינת ישראל בגדר ביטחון ומי שינסה לפגוע בנו – אנו נפגע בו", אמר נתניהו. "ובתוך הארץ, נחזק את הביטחון האישי על ידי פריסת כוחות בשטח ועל ידי הגברת האכיפה. בעיניי, הביטחון האמיתי שלנו נובע קודם כל מתחושת הביחד שלנו. תחושת השייכות למדינתנו ולארצנו. אחרי דורות רבים חזרנו למולדת שלנו והקמנו בה מדינה לתפארת. דמוקרטיה חופשית, תוססת ויוצרת שבה כל אזרחיה שווים בפני החוק, מגדלור של שפיות וקדמה".

"אנו נחושים להמשיך לשמור על מדינתנו האחת והיחידה, אנו נחושים לפתח אותה כאחת המדינות המתקדמות בעולם", הוסיף. "תחושת הביחד הזו שלנו, מול כל האתגרים שמולנו היא שצריכה ללוות אותנו תמיד, בכל ימות השנה. וזה הדבר החשוב ביותר שאני מאחל לכולנו בשנה הקרובה, שנהיה ביחד בטוחים בעתידנו". לסיום, בירך נתניהו את אנשי כוחות הביטחון: "אני מבקש לשלוח ברכה מיוחדת לחיילות לחיילי צה"ל ולכל אנשי כוחות הביטחון ולכל אלה ששומרים עלינו. שמרו על מדינתנו, שמרו גם על עצמכם. שנה טובה, שנת ביטחון, שנה של שלום אמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully