וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא ריבלין בברכה לחג: "ראינו השנה את תוצאות הפלגנות"

12.9.2015 / 21:18

לרגל השנה החדשה פרסם נשיא המדינה ראובן ריבלין ברכה מיוחדת לאזרחי ישראל. "בשנה החולפת ידענו רגעים קשים ומתוחים לצד רגעים של עשייה ושותפות", אמר. "חשתי גאווה להיות חלק מהתקווה הישראלית, השותפות והעשייה"

צלמים זמניים מורשים

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, פרסם הערב (שבת) ברכה מיוחדת לאזרחי ישראל לרגל השנה החדשה. "ראש השנה היהודי מציין ימים של חשבון נפש, משב רוח של התחדשות של הבטחה ושל תקווה. התבוננות אל העבר וציפייה לעתיד לבוא", אמר הנשיא בברכה שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו. "במחזוריות הקבועה, שבה שנה מתחלפת בשנה, ניתנת לנו ההזדמנות: לקחת אחריות, לתקן את העבר, לאסוף את כוחות הגוף והנפש, לחולל שינוי ולהתחיל מבראשית".

"במישור הפרטי, החברתי והציבורי - כיחידים, כחברה וכעם. אלה הימים, שבהם אנו בוחנים ובודקים את המקום שאליו הגענו. מכוונים מחדש את צעדינו ומעשינו - למקום שאליו נרצה להגיע ושבו אנו שואפים להיות", הוסיף. "בשנה החולפת, ידענו רגעים קשים ומתוחים. רגעי שברים - רגעים בהם נוכחנו, כמה נוראיות וכואבות תוצאות הפלגנות, הגזענות ושנאת האחר. ולצד זה, ראינו רגעים מופלאים - של עשייה ושותפות".

עוד בוואלה! NEWS:
כך הפיל עד המדינה הנעדר את ארגון הפשע מאילת
אחרי האובך: הטמפרטורות ירדו, גשמים מקומיים בדרום
מאות נוצרים מפגינים מול ביתו של שר האוצר: "כחלון, אל תתקמצן"

נשיא המדינה הרים כוסית לכבוד ראש השנה עם לוחמי הצנחנים השריון ותצפיתניות המוצבים על גבול רצועת עזה. ספטמבר 2015. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
"ברכה מיוחדת לחיילי וחיילות צה"ל ולאנשי כוחות הביטחון"/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

בהמשך סיפר הנשיא על מפגשיו עם האוכלוסיות והמגזרים השונים בישראל. "סיירתי בהתיישבות ברחבי הארץ, ההתיישבות המהווה את אפוד המגן הערכי והממשי של אזרחי מדינת ישראל. פגשתי את המתיישבים האמיצים, המתמודדים עם איומים ביטחוניים והתקפות טרור בעוטף עזה, בגליל ובגולן, ביהודה ושומרון, בנגב ובערבה, בגב ההר, בשפלה ובבקעה. וראיתי אנשים מסורים לאדמתם, לעמם, למדינתם, פועלים בכל דרך למען העם בישראל. למדתי המון, על הכוחות החיובים, המרכיבים את החברה הישראלית, ותורמים לבניין מדינת ישראל. וחשתי גאווה, להיות חלק מהתקווה הישראלית, השותפות והעשייה".

בפרוס השנה העברית החדשה, בירך הנשיא את אזרחי המדינה: "אני מבקש לברך כל אחת ואחד מכם מעומק לבי בשנה טובה. שנה של תקווה, שנה של הגשמה, של שגשוג ושל צמיחה. לאזרחי ישראל, למדינת ישראל, ליהדות העולם, ולעולם כולו". בסיום ברכתו הוסיף: "ברכה מיוחדת שלוחה לחיילי וחיילות צבא ההגנה לישראל ולאנשי כוחות הביטחון. מי ייתן שנכתב ונחתם לחיים ארוכים וטובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully