וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון חיסול: שני פצועים קשה ובינוני בפיצוץ ברכב באשדוד

12.9.2015 / 0:36

שני צעירים בני 23 ו-25 נפצעו בפיצוץ של כלי רכב ברחוב יהודה הלוי בעיר בסמוך לקניון לב אשדוד. הרקע לאירוע פלילי, ונבדק אם מדובר ב"תאונת עבודה" או בפגיעה מכוונת. צוותי מד"א פינו אותם לבית החולים קפלן ברחובות

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

חשד לניסיון חיסול: שני צעירים נפצעו אמש (שבת) באורח קשה ובינוני בפיצוץ בכלי רכב ברחוב יהודה הלוי בסמוך קניון לב אשדוד. הרקע לאירוע הוא פלילי. צוותי מד"א שהגיעו לזירה העניקו לשניים טיפול רפואי ופינו לבית החולים קפלן ברחובות גבר בן 25 במצב קשה, הסובל מחבלות בגפיו, וצעיר בן 23 במצב בינוני.

מהמשטרה נמסר כי השניים מוכרים לארגון וכי הם משתייכים ל"רובד פשיעה נמוך ומקומי". חבלנים הגיעו למקום יחד עם שוטרי מרחב לכיש על מנת לבדוק אם מדובר ב"תאונת עבודה" - מטען שהתפוצץ טרם הזמן - או בפגיעה מכוונת. מפקד מרחב לכיש, ניצב-משנה אלי כזרי, סיפר: "כוחות רבים הגיעו למקום. קיימתי הערכת מצב שבה החלטתי להעביר את החקירה אל היחידה המרכזית לכיש".

זירת פיצוץ כלי רכב באשדוד, ספטמבר 2015. שי מכלוף
זירת הפיצוץ באשדוד, הלילה/שי מכלוף

"שמעתי פיצוץ גדול", סיפר אחד מעדי הראייה ברחוב. "יצאתי החוצה וראיתי כלי רכב עולה באש, ומיד הגיעו כוחות. בהתחלה לא הבנו מה קורה, זה היה מפחיד".

בסוף החודש שעבר נרצח ביריות דני וקסמן, שהיה מקורב לעבריין מיכאל מור, בסמוך לחוף בננה ביץ' אכזיב שבאזור נהריה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו בשטח. לפי הערכת המשטרה, נרצח כחלק מסכסוך דמים של הרוש עם העבריין שמואל הרוש. הרקע ליריבות הוא העובדה שהאחרון הקים ארגון מתחרה בעת שהייתו של מור בחו"ל.

עוד בוואלה! NEWS
כך הפיל עד המדינה הנעדר את ארגון הפשע מאילת
אחרי האובך: הטמפרטורות ירדו, גשמים מקומיים בדרום
מאות נוצרים הפגינו מול ביתו של שר האוצר: "כחלון, אל תתקמצן"

(עדכון ראשון: 23:52)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
זירת פיצוץ כלי רכב באשדוד, ספטמבר 2015. שי מכלוף
זירת פיצוץ כלי רכב באשדוד, ספטמבר 2015/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully